VI Kongres Contact Center

VI Kongres Contact Center

20 ‑ 21 października 2011 / Warszawa, Centrum Konferencyjne Adgar Plaza

VI Kongres Contact Center
 / 20 ‑ 21 października 2011 / Warszawa

Cel

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W NAJWAŻNIEJSZYM SPOTKANIU BRANŻY CC W POLSCE!

DLACZEGO TWÓJ JEST OBOWIĄZKOWY?

  • Tylko u nas dowiesz się jakie są tajniki sukcesu najlepszych w Europie Managerów CC!
  • W gronie prelegentów zwycięzcy prestiżowych, europejskich konkursów: CC Manager of the Year 2011, Golden Headset Award 2011, Golden Headset Award 2010
  • Zdobędziesz wiedzę opartą na doświadczeniach cenionych praktyków! Dowiedz się jakie pomysły i rozwiązania z powodzeniem wdrażają kluczowe dla rynku firmy: Orange, BRE Bank, Nextira One, Budimex, Castorama, T-Mobile, Aviva, Euro-net, Bank Millennium, Provident, Microsoft, Lek SA
  • Poznasz inspirujące odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, które zadajesz sobie w codziennej pracy Managera CC! Wsród nich: jak skutecznie zbudować wielokanałowe centrum obsługi klienta? Jakie narzędzia i techniki poprawią efektywność Twojego CC? Jak uczyć się od klienta – jak wykorzystać Customer Expierience do poprawy jakości obsługi? In czy out – który kanał jest najefektywniejszy dla firmy?
  • Weźmiesz udział w niepowtarzalnych interaktywnych warsztatach dedykowanych Managerom CC! Wykorzystaj unikalną szansę na poznanie najciekawszych i najskuteczniejszych metod motywacji i szkolenia Twoich pracowników oraz budowania atrakcyjnego środowiska pracy w CC.

Wspólnie z zaproszonymi prelegentami zachęcam do udziału w VI Kongresie Contact Center – liczymy, że Twojego głosu nie zabraknie w najważniejszych w Polsce debatach branży CC!

POWIENIENEŚ WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE JEŻELI JESTEŚ:

Dyrektorem, Managerem lub Kierownikiem:
Contact lub Call Center
Biura lub Działu Obsługi Klienta
IT
Marketingu lub Sprzedaży
Zarządzania Produktem
Badań i Rozwoju
Komunikacji z Klientem
Key Account lub przedstawicielem firmy:
oferującej usługi typu Contact i Call Center
dostarczajacej rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
doradczej

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONGRESIE:

Justyna Piechocka – Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
justyna.piechocka@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza

Ul. Postępu 17a
Warszawa

Partner

Patron Medialny