VI Kongres PUBLIC RELATIONS

7 ‑ 8 października 2010 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

VI Kongres PUBLIC RELATIONS
 / 7 ‑ 8 października 2010 / Warszawa

Cel

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} @font-face {font-family:MetaMediumCELF-Roman; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:964039232; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:-1141633606 68485121 68485123 68485125 68485121 68485123 68485125 68485121 68485123 68485125;} @list l0:level1 {mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:; mso-level-tab-stop:none; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt; font-family:Symbol;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

    • Poznać aż 12 praktycznych case studies. O swoich doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą praktycy z: PLL LOT, BP Europe, Pilkington, Vattenfall Poland, Policji, BRE Bank, Grupy Żywiec, Orco Property Group, Amrest, Poczty Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, Netii
    • Dowiedzieć się jakie są najistotniejsze warunki efektywnego komunikatu i jak stworzyć spójny przekaz w nagłej sytuacji
    • Poznać najlepsze metody komunikowania złych informacji
    • Posłuchać o dobrych praktykach w zarządzaniu reputacją marki w sytuacji kryzysowej w mediach społecznościowych
    • Przedyskutować zasady współpracy działów
    • PR i Marketingu oraz sprawdzić jak działaniami
    • PR-owymi wzmocnić markę i jej wizerunek
    • Zdobyć szeroką wiedzę o kluczowych trendach w mierzeniu efektywności komunikacji
  • <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} @font-face {font-family:MetaNormalCELF-Italic; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->

    Szanowni Państwo!

    Komunikat, którym pragniemy podzielić się z otoczeniem powinien przemawiać językiem jego odbiorców. Bez trudnych sformułowań, zawiłych ozdobników, mglistych tez. Jasno sprecyzowany cel komunikatu oraz brzmienie kluczowych oświadczeń, wybór narzędzi komunikowania oraz systematyczne monitorowanie efektywności działań, a także wyciąganie z nich konstruktywnych wniosków i szybka reakcja na wszelkie pojawiające się interakcje —to niezbędne elementy sprawnej, nowoczesnej strategii PR.

    Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w VI edycji Kongresu Public Relations. Tegoroczne Spotkanie będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem skupimy się na dwóch najważniejszych problemach nurtujących branżę PR:

    realizacji celów nowoczesnej strategii PR z wykorzy-staniem nowych mediów (w tym social media)i innowacyjnych form komunikacji oraz efektywnym informowaniu w sytuacji kryzysowej i podwyższonego ryzyka.

    Kongres to najważniejsze spotkanie ekspertów—praktyków odpowiedzialnych z komunikację

    w przedsiębiorstwie. To forum wymiany praktycznych doświadczeń związanych zarówno z tworzeniem komunikatu jak i uzgadnianiem stanowiska firmy wobec medialnych doniesień.

    Będzie to czas na weryfikację założeń tradycyjnego PR i próba odpowiedzi na pytanie: jak panować nad komunikatem i informacją, które przenoszą się z szybkością światła.

    <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-charset:2; mso-generic-font-family:auto; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 268435456 0 0 -2147483648 0;} @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:roman; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1107304683 0 0 159 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-1610611985 1073750139 0 0 159 0;} @font-face {font-family:MetaMediumCELF-Roman; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} @font-face {font-family:MetaBlackCELF-Roman; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} @font-face {font-family:MetaMediumCE-ItalicCaps; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} @font-face {font-family:MetaMediumCE-Roman; panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0; mso-font-alt:"Times New Roman"; mso-font-charset:238; mso-generic-font-family:auto; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:5 0 0 0 2 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} .MsoPapDefault {mso-style-type:export-only; margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} /* List Definitions */ @list l0 {mso-list-id:2025130329; mso-list-type:hybrid; mso-list-template-ids:2001626046 68485121 68485123 68485125 68485121 68485123 68485125 68485121 68485123 68485125;} @list l0:level1 {mso-level-number-format:bullet; mso-level-text:; mso-level-tab-stop:none; mso-level-number-position:left; text-indent:-18.0pt; font-family:Symbol;} ol {margin-bottom:0cm;} ul {margin-bottom:0cm;} -->

    Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie?

    Podczas tegorocznej edycji będą mogli Państwo:

    • Dorota Adamska, PR Manager polskiego oddziału BP omówi jak dostosować globalną formę komunikacji do lokalnego środowiska
    • Ocenę skuteczności działań prewencyjnych w PR zaprezentuje Łukasz Zimnoch, Rzecznik Prasowy Vattenfall Poland
    • Tajniki zarządzania reputacją marki wobec kryzysu wizerunkowego w social media ujawni Anna Robotycka
    • PR &CSR Manager Amrest
    • Monika Klamka, Corporate Affairs Manager z Piklington przedstawi skuteczne narzędzia wewnętrznego PR w sytuacji kryzysowej
    • Prawa, obowiązki i możliwości rzecznika prasowego wskaże mł. Insp. dr Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji
    • Jaką rolę może odegrać PR we wzmacnianiu wizerunku marki poprzez działania eventowe, podpowie Sebastian Tołwiński, Rzecznik Prasowy Grupy Żywiec
  • Profil uczestników poprzednich edycji Kongresu

    Rzecznicy Prasowi 17%

    Dyrektorzy, Managerowie ds. Marketingu 13%

    Zarząd, Dyrektorzy Zarządzający 8%

    Dyrektorzy, Managerowie ds. Public Relations 38%

    Dyrektorzy, Managerowie ds. Komunikacji 24%


    ZAPRASZAM do udziału w kongresie
    Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager
    tel. +48 22 333 97 77, fax +48 22 333 97 78
    bartosz.kaczmarczyk@informedia-polska.pl
    ZAPRASZAMY do współpracy w zakresie sponsoringu
    Dział Sponsoringu
    tel. +48 22 333 97 87, fax +48 22 333 97 78
    sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa