VI Kongres PUBLIC RELATIONS

VI Kongres PUBLIC RELATIONS

7 ‑ 8 października 2010 / Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol

VI Kongres PUBLIC RELATIONS
 / 7 ‑ 8 października 2010 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo!

Komunikat, którym pragniemy podzielić się z otoczeniem powinien przemawiać językiem jego odbiorców. Bez trudnych sformułowań, zawiłych ozdobników, mglistych tez. Jasno sprecyzowany cel komunikatu oraz brzmienie kluczowych oświadczeń, wybór narzędzi komunikowania oraz systematyczne monitorowanie efektywności działań, a także wyciąganie z nich konstruktywnych wniosków i szybka reakcja na wszelkie pojawiające się interakcje - to niezbędne elementy sprawnej, nowoczesnej strategii PR.

Tegoroczne Spotkanie będzie miało wyjątkowy charakter, bowiem skupimy się na dwóch najważniejszych problemach nurtujących branżę PR:
- realizacji celów nowoczesnej strategii PR z wykorzystaniem nowych mediów (w tym social media) i innowacyjnych form komunikacji oraz
- efektywnym informowaniu w sytuacji kryzysowej i podwyższonego ryzyka.
Kongres to najważniejsze spotkanie ekspertów-praktyków odpowiedzialnych za komunikację w przedsiębiorstwie. To forum wymiany praktycznych doświadczeń związanych zarówno z tworzeniem komunikatu jak i uzgadnianiem stanowiska firmy wobec medialnych doniesień.
Będzie to czas na weryfikację założeń tradycyjnego PR i próba odpowiedzi na pytanie: jak panować nad komunikatem i informacją, które przenoszą się z szybkością światła.

Dlaczego warto wziąć udział w Kongresie

Podczas tegorocznej edycji Kongresu będą mogli Państwo :
• Poznać aż 12 praktycznych case studies. O swoich doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą praktycy z: PLL LOT, BP Europe, Vattenfall Poland, Policji, BRE Bank, Grupy Żywiec, Orco Property Group, Amrest, Poczty Polskiej, Kompanii Piwowarskiej, Netii
• Dowiedzieć się jakie są najistotniejsze warunki efektywnego komunikatu i jak stworzyć spójny przekaz w nagłej sytuacji
• Poznać najlepsze metody komunikowania złych informacji
• Posłuchać o dobrych praktykach w zarządzaniu reputacją marki w sytuacji kryzysowej w mediach społecznościowych
• Przedyskutować zasady współpracy działów PR i Marketingu oraz sprawdzić jak działaniami
PR-owymi wzmocnić markę i jej wizerunek
• Zdobyć szeroką wiedzę o kluczowych trendach w mierzeniu efektywności komunikacji

Kto najwięcej skorzysta z doświadczeń prelegentów:

• Rzecznicy Prasowi
• Dyrektorzy, Managerowie ds. Public Relations
• Dyrektorzy, Managerowie ds. Komunikacji
• Specjaliści ds. Public Affairs
• Community Managerowie
• Dyrektorzy, Managerowie ds. Marketingu
• Zarząd, Dyrektorzy Zarządzający
• Agencje PR
• Agencje Reklamowe

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w tym ciekawym wydarzeniu.
Bartosz Kaczmarczyk - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Méridien Bristol


Warszawa

Patron Medialny