Warszawa
Konferencja
12 ‑ 13 grudnia 2022
12 ‑ 13 grudnia 2022
Crowne Plaza Warsaw - The HUB
VII Customer Experience Transformation
VII Customer Experience Transformation
Od głosu klienta po CX Governance

Cel

Posłuchaj klientów, aby odkryć ich prawdziwe potrzeby. Tylko wtedy możesz znaleźć sposób na rozwiązanie ich problemów lub spełnienie ich oczekiwań. Wylecz przyczynę, a nie tylko objawy”.

– Ginger Conlon, Thought Leadership Director and Customer Experience Advocate, Genesys


Przed nami 7. edycja konferencji Customer Experience Transformation.

12-13 grudnia 2022 r. zapraszamy do hotelu Crowne Plaza Warsaw po ogromną dawkę wiedzy i inspiracji!

Od marca 2020 roku żyjemy i pracujemy w ciągle zmieniających się warunkach. VUCA, czyli zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność stały się stałymi elementami codzienności, a nie jedynie przepowiadaną przyszłością. Już w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnącą potrzebę firm, by poznać klienta i jego perspektywę. Ten trend utrzymuje się nadal – firmy diagnozują doświadczenia swoich klientów i pracowników oraz mapują ich podróże. Podejście Customer Experience oferuje jeszcze jedno narzędzie wspierające firmy w poznawaniu klientów: Program Głosu Klienta, czyli ang. Voice of Customer Program. Program, który oznacza stałe bądź cykliczne analizowanie głosu klienta (głównie niezamówionego) i wdrażanie usprawnień na tej podstawie.

Podczas 7. edycji Customer Experience Transformation, tak jak rok wcześniej, każdy dzień konferencji poświęcimy oddzielnemu tematowi.

Zapraszamy na 2 dni pełne opowieści i inspiracji CX Menedżerów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami:

Dzień 1: Wykorzystanie głosu klienta - pomiar doświadczeń, analiza jakościowa głosu klienta i pętla usprawnień

  • Co i jak mierzymy?
  • Jak pracujemy w firmie z komentarzami klientów z badań i analizą głosu klienta (np. maile, reklamacje, odsłuchy, posty w social media)?
  • Jak angażujemy inne działy do pracy z jakościowym głosem klienta?
  • Jak wdrożyliśmy i zarządzamy pracą nad usprawnieniami w ramach VOC Improvement Closed Loop (zamkniętej pętli usprawnień na bazie głosu klienta)?
  • Jak weryfikujemy osiągnięcie celów po wdrożeniu zmiany?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?

Dzień 2: CX Governance, czyli jak organizujemy zarządzanie CX i budowanie kompetencji CX w organizacji

  • Jak zarządzamy CX w organizacji – podział zadań i obowiązków?
  • Jak organizujemy pracę z głosem klienta (VOC) w firmie?
  • Jak mierzymy poziom doświadczeń i jak angażujemy organizację do pracy z wynikami?
  • Jak prezentujemy dane związane z CX?
  • Jakie odnieśliśmy sukcesy, a co nam się nie udało?
  • Z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień (co spowalnia transformację CX)?

Już 7. rok z rzędu robimy wszystko, aby stworzyć merytoryczną konferencję, pełną inspiracji i przykładów konkretnych rozwiązań.

Dlatego ponownie zaprosiliśmy CX Managerów, którzy w swoich godzinnych prelekcjach podzielą się z szerszą publicznością ciekawymi i szczegółowymi case studies wprost z „życia firm”.


Zapraszamy!

Zespół Puls Biznesu Konferencje

Zespół CustomerMatters


#Dwa dni solidnej dawki inspiracji i rzetelnej wiedzy

#Kilkanaście prelekcji w formie praktycznych case studies

#Kilkunastu znakomitych ekspertów - praktyków z różnych branż

#Setka zaangażowanych uczestników - okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania wartościowych kontaktów, okazja do interakcji prelegentów z uczestnikami.


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Crowne Plaza Warsaw - The HUB

Rondo Daszyńskiego 2
Warszawa

Partner Merytoryczny