VII Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO

VII Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO

VII Konferencja FARMAMARKETING A PRAWO
 / 18 ‑ 19 czerwca 2013 / Warszawa

Cel

Nowoczesny Farmamarketing, którego odbiorcami są zarówno lekarze jak i pacjenci, powinien skutecznie wspomagać działania firm farmaceutycznych i tym samym zwiększać ich konkurencyjność na rynku. Jest to dość młoda gałąź marketingu, która dynamicznie się zmienia i coraz częściej sięga do nowoczesnych narzędzi i niestandardowych form promocji. W zmianach tych należy jednak pamiętać, aby działać zgodnie z literą prawa.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VII edycji konferencji Farmamarketing a prawo, podczas której doświadczeni eksperci z wiodących firm farmaceutycznych, organów administracji takich jak GIF i UOKIK, organizacji branżowych (PASMI) oraz z kancelarii LDS Łazewski Depo i Wspólnicy przedstawią Państwu najnowsze trendy oraz aktualną praktykę w zakresie:

  • nowoczesnych form farmamarketingu;
  • aktualnej praktyki GIF w zakresie reklamy leków;
  • ograniczeń prawnych związanych z działalnością promocyjną przedstawicieli handlowych i medycznych;
  • znaków towarowych w marketingu produktów farmaceutycznych;
  • sporów reklamowych w branży farmaceutycznej;
  • zabezpieczania praw autorskich do materiałów reklamowych.


Kto powinien wziąć udział:

  • przedstawiciele przedsiębiorstw działających w branży farmaceutycznej,
  • osoby na co dzień zaangażowane w działania marketingowe w firmach farmaceutycznych,
  • podmioty pracujące na zlecenie firm farmaceutycznych,
  • przedstawiciele aptek, hurtowni i firm dystrybuujących leki,
  • osoby odpowiedzialne za strategię komunikacyjną, kreowanie wizerunku marki oraz tworzenie nowych rozwiązań reklamowych,
  • podmioty zajmujące się tematyką reklamy i promocji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i suplementów diety,
  • pracownicy i przedstawiciele z branży farmaceutycznej z działów: marketingu, sprzedaży, PR, handlu, strategii i rozwoju, produktu, medycznych i prawnych
  • przedstawiciele agencji reklamowych, PR oraz firm badawczych obsługujących branżę farmaceutyczną,
  • prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni specjalizujący się w prawie farmaceutycznym, reklamy, własności intelektualnej.


Formułę konferencji opieramy na dwustronnej komunikacji, dzieleniu się doświadczeniem i najlepszymi praktykami na rynku.


Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat.

Serdecznie zapraszam do udziału !
Anna Tyra - Project Manager


Szczegółowe informacje:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Jeśli są Państwo zainteresowani zakupem materiałów konferencyjnych, prosimy o kontakt:

tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Centrum Szkoleń i Konferencji, ul. Wolska 43


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny