VII Kongres Contact Center

VII Kongres Contact Center

16 ‑ 17 października 2012 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

VII Kongres Contact Center
 / 16 ‑ 17 października 2012 / Warszawa

Cel

Zaufało nam już ponad 600 specjalistów branży CC!

Tak wiele zyskasz w ciągu 2 dni:

  • Dowiesz się jak (prze) budować strategię CC w różnych kanałach komunikacji z Klientem
  • Poznasz najskuteczniejsze metody utrzymania Klienta i podniesienia poziomu jego satysfakcji
  • Zainspirujesz się najciekawszymi case studies z branży CC - Alior Banku, Netii, UPC Polska, DHL Express, T-Mobile, Pol-Assistance
  • Odkryjesz innowacyjne sposoby monitorowania, zarządzania i motywowania zespołu CC
  • Weźmiesz udział w praktycznych i interaktywnych warsztatach prowadzonych przez najlepszych ekspertów m.in. z: Citi Handlowego, Provident, ClientFirst


Tylko u nas dowiesz się:

  • Jak Energa wdraża nowoczesny, wielokanałowy model obsługi Klienta
  • Jak Netia kryzys w kontaktach z Klientem przekuła w zysk a Klienta uczyniła Ambasadorem Marki
  • Jak DHL Express tworzy motywującą konsultantów wewnętrzną kulturę pracy
  • Jakie efekty w UPC Polska przynosi wdrożenie strategii Voice of the Customer

oraz zmaksymalizujesz korzyści z udziału w wydarzeniu samodzielnie wybierając sesje warsztatowe


Najlepszą rekomendacją Kongresu są opinie uczestników dotychczasowych edycji:

"Każda kolejna edycja Kongresu Contact Center, w której biorę udział, daje mi możliwość poznania najnowszych rozwiązań technologicznych i organizacyjnych wykorzystywanych w różnych obszarach na CC - to również możliwość spotkania się z wieloma doświadczonymi osobami, które zarządzają CC i z wielką otwartością dzielą się swoją wiedzą. Największa wartość Kongresów CC - możliwość wymiany praktycznych doświadczeń z fantastycznymi osobami- to bardzo inspirujące".

Paulina Sapkowska, Kierownik Departamentu Windykacji Telefonicznej, KRUK S.A.

„Kongres z tematyki Call Center pozwolił mi spotkać się ze specjalistami z branży i wymienić cenne doświadczenia. Bardzo ciekawe prelekcje podejmowały bieżące tematy branży i dawały odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Zagraniczni prelegenci ukazywali różnice między naszymi rozwiązaniami call center a innymi krajami, pokazując nam kierunki rozwoju dla Polski. Prelekcje można podzielić na dwa kierunki, na prelekcje dotyczące jakości usług call center i na prelekcje dotyczące nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Serdecznie polecam.”

Agnieszka Lelonkiewicz, Kierownik Call Center, Lek SA

Do udziału w Kongresie zapraszamy:

Dyrektorów i Kierowników:

  • Contact i Call Center
  • Biura i Działów Obsługi Klientów
  • IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem
  • Key Account Management

Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Kongresie

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: konferencje@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl


Altar Sp. z o.o. jest producentem autorskich systemów informatycznych i nowoczesnych rozwiązań informatycznych dedykowanych firmom i dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. Kluczowym rozwiązaniem oferowanym przez firmę jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów komunikacji. Altar, promując nowe technologie w obsłudze klienta, oferuje od niedawna nowe funkcjonalności: Altar Smart IVR – wizualną samoobsługę dla użytkowników smartfonów (z możliwością prezentowania spersonalizowanych reklam na ekranie telefonu) oraz Altar Co-Surfing, dzięki któremu agent staje się widzialnym przewodnikiem na ekranie komputera klienta…


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Partner

Patron Medialny