VII Kongres HR Summit

VII Kongres HR Summit

16 ‑ 17 września 2020 / online

Cel








COVID-19 przyniósł rewolucyjne zmiany dla liderów HR i ich działów. Obecna sytuacja ze względu na pandemię wymusza na działach HR wprowadzenie nowych modeli zarządzania zespołami, dużą cyfryzację oraz działanie w oparciu o nowe technologie. Od działów HR wymaga się teraz również dynamicznych i celnych reakcji. 








  • Zastanawiasz się, jak efektywnie wspierać organizację w niestabilnym i nieprzewidywalnym świecie? 
  • Nie wiesz, jak na nowo nauczyć się funkcjonować i przygotować do gospodarczych skutków trwającego kryzysu? 
  • Chcesz efektywnie przeorganizować pracę swoją i Twojego zespołu? 
  • Analizujesz nowe narzędzia i zastanawiasz się, które elementy digitalizacji wdrożyć na stałe w organizacji? 

Zapraszamy Cię do udziału w 7 edycji Kongresu HR Summit. W dniach 16-17 września poruszymy wszystkie ważne tematy, z którymi liderzy HR i ich działy będą musiały się zderzyć w trudnej rzeczywistości biznesowej. Dołącz do ekskluzywnej społeczności HR, aby wysłuchać najlepszych ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i praktycznymi rozwiązaniami. Przed nami 2 dni Kongresu, 2 panele dyskusyjne.

Podczas Kongresu poruszymy następujące tematy:

  • Rekrutacja online, zdalny onboarding, home office - czyli najskuteczniejsze HRowe rozwiązania na czas kryzysu
  • Prawo pracy dla HR
  • Restrukturyzacja z ludzką twarzą – czy jest możliwa w okresie pandemii?
  • Modele efektywnego przywództwa w organizacji w czasach kryzysu
  • Techniki budowania silnej cyfrowej strategii rekrutacji
  • HR Tech
  • Decyzje HR oparte o dane czyli jak wykorzystać analizę danych w Twoim obszarze HR


Kogo zapraszamy do udziału w Kongresie?

Przede wszystkim każdego managera, dla którego tematyka zarządzania ludźmi jest ważna. Zdecydowanie nie może zabraknąć Ciebie, jeżeli jesteś:

  • Dyrektorem Personalnym, HR Managerem
  • HR Business Partnerem
  • Odpowiadasz za rozwój talentów, zarządzasz szkoleniami, odpowiadasz za rekrutację
  • Jesteś managerem zespołu, odpowiadasz za rozwój swoich podwładnych i zależy Ci na ich zmotywowaniu i efektywności

Co gwarantujemy?

  • Przede wszystkim zaangażowanie w jak najwyższą jakość merytoryczną
  • Wystąpienia wyłącznie doświadczonych ekspertów - praktyków z różnych branż
  • Atmosferę sprzyjającą pogłębianiu wiedzy i kreowaniu nowych pomysłów
  • Certyfikat uczestnictwa – potwierdzimy Twoje zaangażowanie i zdobyte umiejętności!


Rekomendacje uczestników poprzedniej edycji:

Ostatnie 2 dni spędziłam na HR Summit #pulsbiznesu. Spodziewałam się ciekawych prelekcji i dużej dawki wiedzy, ale to czego doświadczyłam znacznie przerosło moje oczekiwania. Dawno nie byłam na konferencji gdzie przez cały dzień w formularzu ocen wstawiałam same 5 i 6 (poza skala).

Prelegenci, byli świetnie przygotowani i mówili z taka pasją, ze chwilami wbijało nas w krzesła. Uderzył mnie fakt ze występujący mimo, ze maja się czym chwalić, równocześnie są niezwykle pokorni, przyznają się do potknięć i konieczności nauki.

Jako pracownik marketingu i bywalec eventów z tej działki, muszę przyznać ze #hrsummit był o niebo lepszy od wielu z konferencji marketingowych.

Może to kwestia mniejszej skali, może mojej dużej otwartości na zanurzenie się w tematy które są mi niezwykle bliskie, ale na pewno było to wydarzenie które na długo zapadnie w mojej pamięci! 

Wielki ukłon dla organizatorów i prelegentów. To był świetnie zainwestowany czas!

Odświeżający był fakt, ze nie znałam nikogo, a po dwóch dniach wyszłam z kontaktami do ciekawych ludzi z różnych branż, którzy wierzą ze tematyka HR jest kluczowa w organizacji i obowiązkowa dla każdego managera niezależnie od działu w jakim pracuje. Pozdrowienia dla Was!

Adrianna Stępniewska, manager, trener, facylitator procesow


To były dwa doskonałe dni HRowe. Organizacja na bardzo wysokim poziomie. Prelegenci pokazali swoje pasje do zagadnień z zakresu HR zarażając tym innych. Pokazali też inne spojrzenia na pracę HRowców.

Ewa Trzepacz, Starszy Specjalista ds. Kadr i wynagrodzeń, Koordynator ds. RODO


Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Sokulska
Magdalena Sokulska

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


online

Partner

Patron Medialny

  • RK Legal

    Od 2006 roku świadczymy kompleksowe usługi prawne dla biznesu. Pod szyldem RK Legal skupiamy spółki wspierające przedsiębiorców w kwestiach prawnych, zarządzaniu portfelami wierzytelności i ochronie danych osobowych. Zespół kancelarii liczy dziś łącznie ponad 110 osób. www.rklegal.pl

  • Benefit Systems

    Jesteśmy obecni na rynku świadczeń pozapłacowych od 2001 roku. Działamy również za granicą – na rynku czeskim, słowackim, bułgarskim i chorwackim. Wspieramy pracodawców, oferując im innowacyjne programy motywacyjne dla pracowników z zakresu sportu i rekreacji, kultury, rozrywki i turystyki. Dynamicznie rozwijamy flagowy produkt – Program MultiSport. Obecnie karta sportowa zapewnia dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ponad 650 miastach na terenie całego kraju, a szeroki wybór aktywności – od siłowni i basenów, poprzez ścianki wspinaczkowe i zajęcia taneczne, aż do parków trampolin czy wrotkarni – pozwala na dostosowanie ćwiczeń do różnorodnych potrzeb i możliwości Użytkowników. Naszym celem jest wspieranie zdrowia i aktywnego tryb życia pracowników i ich rodzin, a także działanie na rzecz rozwoju rynku fitness i poprawy dostępu do obiektów sportowych. Więcej informacji na temat Benefit Systems można odnaleźć na stronie: www.benefitsystems.pl