VII KONGRES Public Relations

VII KONGRES Public Relations

4 ‑ 5 października 2011 / Warszawa, Hotel Le Méridien Bristol

VII KONGRES Public Relations
 / 4 ‑ 5 października 2011 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Każdego dnia na świecie jakaś organizacja doświadcza kryzysu. Wybuch, pożar i emisja zanieczyszczeń, awaria sprzętu, reklamacje klientów, niezadowolenie pracowników: im więcej czasu zajmuje skuteczna reakcja na powstałe zagrożenie, tym większe staje się ryzyko szkody. W świecie błyskawicznego przepływu informacji, ta reguła jest coraz bardziej odczuwalna. W takich okolicznościach brak lub całkowity paraliż działania mogą okazać się największym błędem. I dlatego przemyślane działania Public Relations stają się tak ważne w sytuacji awaryjnej.

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w siódmej edycji Kongresu Public Relations – corocznego spotkania liderów zarządzających działami PR i komunikacji w najważniejszych firmach wszelkich sektorów.

Tegoroczne Spotkanie będzie miało wyjątkowy charakter, jego agendę oparliśmy bowiem na zagadnieniach związanych z zarządzaniem komunikacją w firmie w sytuacji kryzysowej – temacie kluczowym i aktualnym dla każdej branży.

Swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniem podzielą się wybitni prelegenci-praktycy, specjaliści ds. komunikacji. Na bazie szerokiego omówienia przykładów takich firm i instytucji jak PKP, Toyota Motor, T-Mobile, Lotnisko Chopina, GDDKiA, P-4 Play, PL.2012, Wojewoda Mazowiecki, Polska Agencja Atomistyki, dowiedzą się Państwo, m.in.:

jak przygotować się na typowe sytuacje kryzysowe we własnej firmie

jak zaplanować skuteczny scenariusz wychodzenia z kryzysu i ustalić optymalną strategię komunikacyjną

kto powinien uczestniczyć w procesie rozwiązania kryzysu i dlaczego

na co można liczyć w kontakcie z mediami

jaką siłę rażenia w kształtowaniu opinii mają media społecznościowe

jak zachować wizerunek firmy wobec rynku, mediów i własnych pracowników

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONGRESIE

Kongres Public Relations to wyjątkowe wydarzenie branżowe, na którym nie powinno zabraknąć:

Przedstawicieli Kadry Zarządzającej

Dyrektorów i Kierowników działów PR

Rzeczników prasowych

Specjalistów ds. PR

Kierowników komunikacji wewnętrznej

Osób zajmujących się komunikacją w firmach,

instytucjach i agencjach PR

Osób odpowiadających w firmie za wizerunek,

promocję, public relations, marketing

Przedstawicieli Agencji PR

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONGRESIE

Bartosz Kaczmarczyk – Project Manager

tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78

bartosz.kaczmarczyk@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Le Méridien Bristol


Warszawa

Partner Merytoryczny

Patron Medialny