VIII Kongres Contact Center

VIII Kongres Contact Center

25 ‑ 26 listopada 2013 / Warszawa, Radisson Blu

VIII Kongres Contact Center
 / 25 ‑ 26 listopada 2013 / Warszawa

Cel

CZAS NA REWOLUCJĘ W BRANŻY CONTACT CENTER


Szanowni Państwo,

pragniemy poinformować, iż już 25-26.11.2013 odbędzie się po raz ósmy największe, doroczne spotkanie ekspertów z branży Contact Center- VIII Kongres Contact Center.

Od lat podczas tego wydarzenia gromadzimy najznamienitsze osobistości i najlepszych ekspertów z branży, którzy dzielą się z Państwem swoim doświadczeniem oraz przekazują niezbędną wiedzę potrzebną do tworzenia najwyższej klasy Contact Center.

Do tej pory, w Kongresach Contact Center wzięło udział 273 klientów z 212 firm. Przez 7 lat zgromadziliśmy 98 wspaniałych prelegentów, którzy przedstawili w sumie 55 najciekawszych przykładów z rynku Contact Center. To właśnie dla Państwa z każdym rokiem pragniemy udoskonalać nasze wydarzenie, zwiększając tym samym liczbę zadowolonych klientów.

W tym roku czeka na Państwa zupełnie nowa odsłona tego wydarzenia. Mając na uwadze, iż Contact Center jest najważniejszym kanałem komunikacji z klientem, chcemy przedstawić Państwu najnowsze rozwiązania i możliwości, dzięki którym będziecie jeszcze bliżej swojego klienta.

Po raz pierwszy będziecie Państwo świadkami i uczestnikami łamania tabu z dziedziny Contact Center.

Poruszymy najtrudniejsze tematy i spróbujemy odpowiedzieć na każde Państwa pytanie.

Pokażemy najświeższe technologiczne rozwiązania oraz opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o Państwa pozycji i bezkonkurencyjności na rynku.

Serdecznie zapraszam,
Magdalena Marczak- Project Manager

Przyjdź i razem z nami zrewolucjonizuj polski rynek Contact Center!


Tylko u nas:

  • wraz z największymi ekspertami przeanalizujesz oczekiwania, potrzeby i preferencje dzisiejszego klienta
  • dowiesz się wszystkiego o raporcie Socially Devoted i o tym jak osiągnąć światowy standard swojego Contact Center
  • poznasz najświeższe możliwe rozwiązania techniczne
  • dowiesz się, jak BRE Bankowi udało się uruchomić kanał video w swoim Contact Center
  • przełamiesz z największymi ekspertami tabu skryptowania rozmów w Contact Center
  • dowiesz się, jak Wolters Kluwers Polska zbudowało swój Contact Center w chmurze
  • poznasz pracę telemarketera od kuchni i dowiesz się jak coachować zespół Contact Center



Do udziału w Kongresie zapraszamy:

Dyrektorów i Kierowników:

  • Contact i Call Center
  • Biura i Działów Obsługi Klientów IT
  • Marketingu, Sprzedaży
  • Zarządzania Produktem
  • Badań i Rozwoju
  • Komunikacji z Klientem
  • Key Account Management


Oraz przedstawicieli firm:

  • Oferujących usługi typu Contact i Call Center
  • Dostarczających rozwiązania technologiczne i wspomagające efektywność pracy
  • Doradczych


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w Kongresie

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Radisson Blu


Warszawa

Wystawca

Patron Medialny