Warsztat Interaktywny: Customer Experience Management

Warsztat Interaktywny: Customer Experience Management

Warsztat Interaktywny: Customer Experience Management
 / 27 ‑ 28 listopada 2013 / Warszawa

Cel

Wyobraź sobie, że przychodzi do Twojej firmy klient i od razu wiesz, kim jest i czego oczekuje. Podczas ostatniej wizyty zrobiłeś na nim dobre wrażenie, więc powrócił!

Jego pozytywne doświadczenia, emocje oraz zaspokojenie indywidualnych potrzeb, których techniki masz w jednym palcu, zapewniają Ci długotrwały sukces i zysk.

Masz teraz przewagę nad konkurencją, więc jesteś spokojny o jego lojalność wobec marki a wasze relacje są pewne i długotrwałe. Twoi pracownicy są zaangażowani i mają wpływ na zadowolenie klientów i ich pozytywne doświadczenia.

Wiesz że Twoi Klienci:

  • wiedzą wszystko o Twoich produktach i usługach
  • mają poczucie że biorą udział w czymś oryginalnym, indywidualnym, ekskluzywnym
  • czują się dobrze traktowani i otaczani opieką
  • „chcą” być identyfikowani, czyli rozpoznawani jako Klienci "TWOJEGO" przedsiębiorstwa.

Jak tego dokonać?

Zarządzanie doświadczeniami klientów jest narzędziem wciąż niedocenionym przez przedsiębiorstwa, jednak w najbliższej przyszłości będzie decydujące w walce o lojalność klientów oraz zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Każdy nasz kontakt z klientem, klienta z produktem lub firmą tworzy w nim pewne doświadczenie. Tworzy sumę wszelkich doświadczeń, w długim okresie wpływa na jego decyzje zakupowe, tj. wybór dostawcy produktów lub usług.

Zarządzanie doświadczeniem klienta polega na kształtowaniu procesów w firmie tak, aby na każdym etapie zakupowym i przez cały okres nawiązanych relacji, wszelkie kontakty z firmą zapewniały klientowi maksimum satysfakcji i wyróżniały się na tle konkurencji.

Podczas warsztatów zaprezentujemy wyniki przeprowadzonej w 2013 roku III edycji badań mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w zarządzaniu doświadczeniem klientów.

Odpowiemy na następujące pytania: co wpływa na decyzje konsumentów? Czy decydującym elementem jest wyłącznie cena i sam produkt? A jeżeli nie, to co jeszcze?

Gościem specjalnym wydarzenia będzie:

 Janusz Kamieński Janusz Kamieński, CEO w polskiej firmie doradczej Executive-Conversation





Jeżeli pełnisz funkcję dyrektora, managera i specjalisty:

  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
  • badań i rozwoju
  • obsługi klienta, rozwoju procesów obsługi klienta
  • marketingu
  • programów i operacji lojalnościowych
  • sprzedaży
  • wsparcia sprzedaży i marketingu
  • zarządzania wartością klientów
  • rozwoju segmentów klientów
  • planowania i analiz
  • zarządzania kontaktami z klientem
  • customer intelligence, business intelligence

Powinieneś wziąć udział w Warsztatach, aby wzbogacić swoją wiedzę i doświadczenia!

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Tomasz Jakubiak

Product Manager

Miejsce

Redakcja Pulsu Biznesu ul. Kijowska 1, Warszawa


Warszawa

Patron Medialny