Warsztaty CHURN – jak wygrać walkę o Klienta

Warsztaty CHURN – jak wygrać walkę o Klienta

29 ‑ 30 września 2011 / Warszawa, hotel Polonia Palace

Warsztaty CHURN – jak wygrać walkę o Klienta
 / 29 ‑ 30 września 2011 / Warszawa

Cel

W programie, m.in. :

  • Błędy w relacjach z Klientami skutkujące ich odejściem- z czego wynikają i jak ich unikać
  • Sprawdzone metody identyfikacji migracji Klientów
  • W jaki sposób skutecznie gromadzić i wykorzystywać dane o Klientach do działań retencyjnych
  • Kiedy powinniśmy rozpocząć starania o utrzymanie Klienta - czynniki sukcesu w zarządzaniu relacjami
  • Czy ma sens utrzymywanie relacji z „utraconym Klientem
  • Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować

Przyjdź i dowiedz się:

  • Czym zatrzymać obecnego Klienta w firmie – swoje rozwiązania pokażą: Małgorzata Bulanda z ING Bank Śląski oraz Grzegorz Karasiński z Banku Zachodniego WBK
  • Jakie są „największe grzechy” w obsłudze Klienta i jak ich unikać – na podstawie doświadczeń Netia wskazówek udzieli Edyta Olczak
  • Jak osiągnąć sukces w relacjach z Klientem i czy warto podtrzymywać je z Klientami utraconymi? – na co odpowie Dariusz Malczyk z Medicovera
  • Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować – w czym doradzi Andrzej Piróg, Trener Biznesu i Właściciel Grupy Szkoleniowo-Doradczej „Trzymaj Klasę”
  • Jak można szybko stracić Klienta – dogłębnej analizy przyczyn i prezentacji działań prewencyjnych dokona Maciej Pogoda z Microsoft

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi Klienta oraz jego utrzymaniem

A w szczególności:

  • Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
  • Dyrektorzy kierownicy i managerowie odpowiedzialni za relacje z Klientem
  • Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe
  • Dyrektorzy, kierownicy, managerowie zajmujący się obsługa Klienta oraz działów związanych z utrzymaniem Klienta

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny