Warsztaty Customer Empowerment

Warsztaty Customer Empowerment

26 ‑ 27 czerwca 2012 / Warszawa, Hotel Bristol

Warsztaty Customer Empowerment
 / 26 ‑ 27 czerwca 2012 / Warszawa

Cel

DZIĘKI UDZIAŁOWI W WARSZTATACH DOWIESZ SIĘ M.IN.:
• Jak zawsze być o jeden krok przed klientem i planować jego zaangażowanie w proces innowacji
• Jak pozycjonować cenowo nowe produkty
• Jak udoskonalić model biznesowy organizacji, dzięki otwartym innowacjom i crowdsourcingowi
• Jak projektować idealne doświadczenie klienta z wykorzystaniem narzędzi Design Your Value Proposition
• Jak konsumencki empowerment wpływa na pozytywne postrzeganie firmy i marek oraz lojalność klientów


Warsztaty kierujemy do wszystkich zainteresowanych aktualnymi trendami na rynku komunikacji marketingowej. W szczególności do osób, które w firmach są odpowiedzialne za innowacje, komunikację z klientami, rozwój organizacji i piastują stanowiska:
• Dyrektorów, Managerów Działu Marketingu oraz e-Marketingu
• Managerów i Specjalistów ds. engagement marketingu, social shoppingu, community building
• Barand Managerów i Kierowników Produktu
• Managerów ds. Rozwoju Produktów i Usług
• Dyrektorów, Managerów Działów Innowacji
• Managerowie, Specjaliści ds. Customer Experience Management, Badań i Rozwoju, Planowania i Analiz

Zapraszam Państwa do udziału w warsztatach.

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager



Szczegółowe informacje:

tel. (22) 333 97 77
fax. (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl



Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 98 96
fax. (22) 333 97 78

e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Bristol


Warszawa

Patron Medialny