Warsztaty Efektywne zarządzanie procesem reklamacji

Warsztaty Efektywne zarządzanie procesem reklamacji

2 ‑ 3 marca 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Efektywne zarządzanie procesem reklamacji
 / 2 ‑ 3 marca 2011 / Warszawa

Cel

W programie, m.in :

  • Reklamacje czyli uczenie się na błędach - jak efektywnie korzystać z informacji zwrotnej od klienta
  • Sprawna obsługa reklamacji z doświadczeń: Polkomtel, Telekomunikacja Polska, Bank Zachodni WBK
  • Prawne aspekty zarządzania procesem reklamacji - na co zwracać uwagę
  • Kiedy reklamacja to nieuczciwa praktyka rynkowa
  • Najczęstsze błędy proceduty reklamacyjnej - jak ich unikać


Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:

  • Efektywne zarządzanie procesem reklamacji to w nowoczesnej firmie niezwykle ważny element wizerunku firmy, który przyczynia się do budowania dobrych i trwałych kontaktów z klientem. Szybkie i profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu Państwa klienta.
  • Jak usprawnić proces reklamacji w przedsiębiorstwie? - podczas warsztatów poznają Państwo sprawdzone rozwiązania obsługi reklamacji (case study: Polkomtel, TP SA, BWBK) oraz odpowiedzi m.in. na pytania: jak zautomatyzować i zoptymalizować proces obsługi reklamacji, jakie są najczęstsze błędy procedury reklamacyjnej, jak efektywnie korzystać z informacji od klienta.
  • Jak przeprowadzić proces reklamacyjny aby klient był zadowolony oraz jak zarobić na reklamacji i czy jest to możliwe – to tylko kilka kluczowych dla Państwa zagadnień które podczas Warsztatów omówią, Olga Rzycka, doświadczony Coach i Psycholog oraz Andrzej Piróg, Trener Biznesu.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy dzialów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii.

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl


Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny