Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych

Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych

Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych
 / 8 ‑ 9 grudnia 2010 / Warszawa

Cel

W programie, m.in :

  • Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
  • Plusy i minusy obecności w social media - jak docierać do Klienta
  • Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
  • Jak efektywnie mierzyć amplifying internetowy
  • Najczęstsze błędy przy planowaniu działań matketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać
  • Kwalifikacja prawna komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych a ograniczenia i zakazy reklamy

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:

  • Coraz więcej firm w Polsce w swoich budżetach reklamowych ogromną część poświęca mediom społecznościowym. To dzięki nim możemy dotrzeć tam, gdzie nie wystarczają tradycyjne metody marketingowe.
  • Podczas warsztatów dowiedzą się Państwo, w które narzędzia warto inwestować i jak skutecznie działać w środowisku, coraz bardziej kontrolowanym przez klientów.
  • Doświadczeni praktycy - Tomasz Lipiński z mBanku oraz Dariusz Materek z Koloprtera, na bazie sowich doświadczeń pokażą jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznoścowych, docierać do klienta, uniknąć błędów przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych oraz czy można się ustrzec przed czarnym PRem.
  • Krzysztof Winnik oraz Michał Siejak z firmy NuOrder Group wskażą jak efektywnie prowadzić amplifying internetowy, jak zbadać efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych i wykorzystać ich siłę w działalności Państwa firmy.
  • Doświadczony prawnik, dr Zbigniew Okoń z kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, odpowie na pytania: czy portale społecznościowe to atrakcyjny kanał komunikacji w marketingu poszczególnych kategorii produktów od strony prawnej, kto odpowiada za przekaz reklamowy.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmie
  • Brand Managerowie, Product Managerowie
  • Pracownicy działu sprzedaży
  • Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
  • Community Managerowie
  • Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych



Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Hyatt Regency Warsaw


Warszawa

Patron Medialny