Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych

Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych

22 ‑ 23 marca 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Marketing w mediach społecznościowych
 / 22 ‑ 23 marca 2011 / Warszawa

Cel

W programie, m.in :

  • Jak skutecznie budować wizerunek marki w serwisach społecznościowych
  • Przykłady nowatorskich projektów w mediach społecznościowych – case study InPost, CROPP, Intel, Volvo Auto Polska
  • Jak skutecznie planować działania marketingowe w social media i mierzyć ich efektywność
  • Kiedy warto wykorzystać amplifying internetowy
  • Najczęstsze błędy przy planowaniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych - jak ich unikać

Dlaczego warto wziąć udział w opinii uczestników poprzednich edycji:

  • "Profesjonalne warsztaty. Spełniły moje oczekiwania w 100%. Prowadzący to eksperci w każdym calu, odpowiadali na wszystkie pytania i rozwiewali wszelkie wątpliwości. Przedstawione zostały bardzo dobre przykłady działań e-marketingowych oraz e-narzędzia do codziennej pracy. Polecam warsztaty każdemu, kto traktuje marketing w mediach społecznościowych poważnie".
    Iwona Borkowska
    Internet Project Manager, Polbita Drogerie Natura

  • "Wszyscy wiemy, czym są media społecznościowe, ale nie wszyscy wykorzystujemy je prawidłowo jako narzędzie marketingowe w codziennej pracy. Polecam szkolenie prowadzone przez Informedia - pozwala uporządkować wiedzę o wykorzystaniu social media w strategiach marketingowych i wizerunkowych".
    Ewa Tylkowska-Kiewra
    Kierownik ds. Platformy Internetowej CANAL+ Cyfrowy

  • "Szkolenie spełniło moje oczekiwania, dając mi z jednej strony ogólne rozeznanie w temacie social media – a to było bardzo potrzebne – a z drugiej bardziej pogłębioną wiedzę na temat budowania strategii uczestnictwa w tym sposobie komunikacji z otoczeniem. Zapoznałam się z używaną terminologią i przykładami działań innych firm w tym zakresie".
    Edyta Białkowska
    Category Manager, Varta Baterie

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie i Specjaliści, osoby decydujące o budżetach marketingowych w firmach
  • Brand Managerowie, Product Mangerowie, pracownicy działu sprzedaży, Community Managerowie
  • Osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem, kreację i mediowy przekaz
  • Przedstawiciele Agencji Interaktywnych i Reklamowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl



Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny