Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w farmacji

Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w farmacji

8 ‑ 9 lutego 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w farmacji
 / 8 ‑ 9 lutego 2011 / Warszawa

Cel

W programie, m.in :

  • Reklama leków w Internecie - dodatkowe obowiązki i zagrożenia
  • Analiza decyzji GIF w zakresie reklamy internetowej - praktyczne uwagi na przyszłość
  • Reklama w mediach - kiedy prawo prasowe znajdzie zastosowanie do firm farmaceutycznych
  • Jak skutecznie budować wizerunek marki w mediach społecznościowych
  • Reklama leków w formie konkursów - tempo i kierunki zmian

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:

  • Coraz więcej firm farmaceutycznych w swoich budżetach zaczyna uwzględniać wydatki na e-marketing. To poprzez media społecznościowe coraz częściej decydują się Państwo dotrzeć do potencjalnych klientów. Podczas Warsztatów dowiedzą się Państwo jak najlepiej wykorzystać siłę niestandardowych działań reklamowych i ich bezpośredni wpływ na biznes.
  • Wraz z zaproszonymi prelegentami, będziemy poszukiwać odpowiedzi - czy farmacja powinna bać się social media, jaka jest siła zamkniętej społeczności branżowej oraz specyfika mediów społecznościwych w branży farmaceutycznej, przeanalizujemy szanse i zagrożenia dla marki w mediach społecznościwoch.
  • Podczas Warsztatów prawnicy Małgorzata Paluch i Łukasz Slawatyniec, na co dzień współpracujący z branżą farmaceutyczną, omówią najważniejsze dla Państwa kwestie: jakie są najnowsze regulacje prawne dotyczące reklamy leków, jak reklamować leki w cyberprzestrzeni, co się zmieni w reklamie leków w formie konkursów, jak ustrzec się przed czarnym PR, kiedy prawo prasowe znajdzie zastosowanie w działalności firm farmaceutycznych.
  • Tylko u nas będą mieli Państwo okazję poznać najnowsze analizy decyzji GIF w zakresie reklamy internetowej oraz perspektywy zmian w zakresie informacji o lekach Rx w sieci.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Wszystkie osoby odpowiedzialne za strategię komunikacyjną firm z branży farmaceutycznej, odpowiedzialne za kreowanie wizerunku marki, tworzenie nowych rozwiązań reklamowych, m.in.: dyrektorzy, kierownicy, managerowie, brand, product managerowie ds. marketingu
  • Agencje reklamowe, PR oraz firmy badawcze obsługujące branżę farmaceutyczną
  • Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni specjalizujący się w prawie farmaceutycznym

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl



Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny