Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w sektorze B2B

Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w sektorze B2B

23 ‑ 24 maja 2012 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Niestandardowe działania marketingowe w sektorze B2B
 / 23 ‑ 24 maja 2012 / Warszawa

Cel

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATCH
• Dowiesz się jak zrealizowano kampanię B2B „Mobilusz”, nagrodzoną w amerykańskim konkursie reklamy online IAC Awards 2012 w trzech kategoriach: Best B2B Online Campaign, Best Education Online Campaign i jako najlepszą internetową kampanię adresowaną do małych firm oraz srebrną statuetką Magellan Awards 2011 w kategorii business to business
• Przekonasz się, jaki potencjał kryje w sobie internet jako narzędzie dla biznesu i jak projektować efektywne kampanie wspierające sprzedaż
• Porozmawiasz z Dyrektorem Działu Marketing & Operations o tym, jak firma Microsoft na dużą skalę wykorzystuje Internet w mediamixie, realizując swoje działania marketingowe
Usłyszysz o skutecznych metodach pomiaru i wiarygodnych wskaźnikach skuteczności niestandardowych działań marketingowych w sektorze B2B

DO UDZIAŁU W WARSZTATACH ZAPRASZAMY:
• Prezesów i Członków Zarządu
• Dyrektorów i Kierowników Działów Marketingu
• Specjalistów ds. E-marketingu
• Kierownik Zespołów Marketingu Interaktywnego
• Brand Managerów/Product Managerów
• Dyrektorów i Kierowników ds. E-PR, E-commerce

Zapraszam Państwa do udziału w warsztatach.

Katarzyna Basaj-Pietrasz

Project Manager



Szczegółowe informacje:

tel. (22) 333 97 77

fax. (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl



Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 98 96
fax. (22) 333 97 78

e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny