Warsztaty Nowoczesna obsługa klienta w sektorze uzyteczności publicznej

Warsztaty Nowoczesna obsługa klienta w sektorze uzyteczności publicznej

22 ‑ 23 listopada 2011 / Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport , ul. Żwirki i Wigury 1

Warsztaty Nowoczesna obsługa klienta w sektorze uzyteczności publicznej
 / 22 ‑ 23 listopada 2011 / Warszawa

Cel

1. Interaktywna komunikacja jako element przewagi konkurencyjnej
2. Jak spójnie zarządzać różnymi kanałami obsługi
3. Rozwiązania wspierające zarządzanie relacjami

Stale rosnąca konkurencja w sektorze utilities pozytywnie przekłada się na jakość i sposób obsługi klienta. Firmy z branży rywalizują między sobą nie tylko produktem, lecz przede wszystkim otwarciem na odbiorców swoich usług oraz aktywną odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania.

Aktualna sytuacja rynkowa pokazuje jednak, że firmy z sektora utilities poszukują skutecznych rozwiązań w budowaniu efektywnej sieci sprzedaży i prowadzeniu intensywnych działań handlowych. Przed branżą staje więc niezwykle trudne wyzwanie jakim jest wdrożenie najnowszych metod obsługi i poprawa satysfakcji klientów.

Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom zapraszamy na warsztaty, których celem jest zapoznanie uczestników z najlepszymi praktykami branży oraz najnowszymi narzędziami wspomagającymi rozwój obsługi klienta.

Warto wziąć udział w Warsztatach, aby:

  • dowiedzieć się w jakie rozwiązania z zakresu obsługi klienta inwestować - co wybrać e-BOK, samoobsługę a może zaawansowany CRM?
  • obsługiwać klientów przedsiębiorstw w sektorze utilities zgodnie z wymogami prawa
  • Poznać nowoczesne elementy budowania przewagi konkurencyjnej w branży
  • przełożyć działania w obszarze CSR na wizerunek firmy dbającej o klienta
  • w oparciu o wiedzę na temat klientów umiejętnie zarządzać stroną popytową


Warsztaty skierowane do:

Kadry zarządzającej przedsiębiorstwami energetycznymi, gazowniczymi, wodociągowymi oraz energetyki cieplnej, a w szczególności:

  • Dyrektorów i Kierowników Departamentów Obsługi Klienta
  • Kierowników ds. CRM, Zarządzania Relacjami z Klientem
  • Członków Zarządu, Dyrektorów i Specjalistów ds. obrotu energią
  • Dyrektorów i Specjalistów ds. sprzedaży, reprezentujących zakłady energetyczne, spółki obrotu oraz spółki dystrybucji gazu
  • Przedstawicieli firm informatycznych i konsultingowych oferujących usługi dla sektora utilities

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W WARSZTATACH

Aldona Mlonek – Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
aldona.mlonek@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport , ul. Żwirki i Wigury 1


Warszawa

Partner

Patron Medialny