Warsztaty Nowoczesny marketing produktów dla mężczyzn

Warsztaty Nowoczesny marketing produktów dla mężczyzn

11 ‑ 12 maja 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Nowoczesny marketing produktów dla mężczyzn
 / 11 ‑ 12 maja 2011 / Warszawa

Cel

Na rynku pojawia się coraz więcej produktów i usług dedykowanych
męskiej grupie konsumentów. Przed działami marketingu stoi duże
wyzwanie jak „zagospodarować” ten niedoceniany dotąd segment
konsumentów.

Warto wziąć udział w Warsztatach, aby dowiedzieć się:

  • jak poprzez sponsoring eventów, męski sport i hobby przywiązać facetów do marki – o swoich doświadczeniach powiedzą praktycy z firm Ferrari i Castrol
  • jak przedstawiają się najnowsze dane dotyczące tendencji zakupowych mężczyzn – w trakcie warsztatów agencje i firmy badawcze na podstawie analizy najnowszych badań doradzą jak dostosować miejsce sprzedaży, aby skłaniało płeć brzydką do zakupów
  • jak wykorzystać media społecznościowe do realizacji nowatorskich projektów – nasi eksperci podzielą się doświadczeniami z realizacji działań dla marek: Bruno Banani, Volvo, Desperados oraz meskiezabawki.com
  • jaką rolę podczas EURO 2012 odegra marketing sportowy a jaką balansująca na granicy prawa strategia ambush marketingu – swoją wiedza podzieli się Ekspert z jednej z pierwszych w Polsce agencji marketingu sportowego

To pierwsze na polskim rynku spotkanie o marketingu
produktów dla mężczyzn pomoże Państwu poznać bliżej tę
grupę kupujących. Będzie okazją do wymiany doświadczeń
i inspiracją do działań, które pozwolą Państwu zdobyć duży
segment konsumentów jakim są mężczyźni.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach

Wszystkie osoby odpowiedzialne za marketing, branding, PR oraz
wsparcie sprzedaży produktów dla mężczyzn i o których zakupie
decyduje mężczyzna. W szczególności polecamy to wydarzenie:

Dyrektorom i kierownikom działów marketingu

  • Product Managerom, Brand Managerom, PR Managerom
  • Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży

Przedstawiciele Agencji PR, Marketingowych, Reklamowych
i Interaktywnych

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W WARSZTATACH

Aneta Stępniak – Project Manager
tel.: +48 22 333 97 77, fax: +48 22 333 97 78
aneta.stepniak@informedia-polska.pl

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE SPONSORINGU

Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 87, fax: +48 22 333 97 78
sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny