Warsztaty Reklamacje w FMCG

Warsztaty Reklamacje w FMCG

Warsztaty Reklamacje w FMCG
 / 16 ‑ 17 czerwca 2011 / Warszawa

Cel

W programie, m.in. :

  • Sprawna obsługa reklamacji - jak przekuć niezadowolenie w satysfakcję
  • Prawne aspekty zarządzania procesem reklamacji
  • Jak zarobić na reklamacji? Czy to możliwe?
  • „Trudny klient” czy trudna sytuacja w pracy z klientem - rola i zadania pracowników
  • Mierniki efektywności procesu obsługi reklamacji

Dlaczego warto wziąć udział w Warsztatach:

  • Efektywne zarządzanie procesem reklamacji to w każdej firmie niezwykle ważny element budowania jej wizerunku i umiejętnego zarządzania relacjami z klientem. Szybkie i profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu i utrzymaniu lojalności Państwa klienta.
  • Jak usprawnić proces reklamacji w przedsiębiorstwie i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? – podczas warsztatów poznają Państwo sprawdzone rozwiązania oraz odpowiedzi m.in. na pytania: Jak zaprojektować i wdrożyć skuteczny proces obsługi reklamacji w przedsiębiorstwie, jak określić dopuszczalną skalę liczbową reklamacji, jakie są sprawdzone metody działania podczas trudnych relacji z klientem, jak komunikować się z klientem podczas obsługi reklamacji.
  • Udział w warsztatach, które poprowadzą Krzysztof Podgórski, Prezes Stowarzyszenia Rzeczników Konsumentów oraz Maciej Schab, Doradca, Trener Biznesowy, Właściciel firmy doradczej Factotum, będzie dla Państwa doskonałą okazją do zdobycia wiedzy, którą będą mogli Państwo zastosować bezpośrednio w codziennej praktyce.

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

  • Wszystkie osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji w branży FMCG m.in.: pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Sofitel Victoria Warsaw, ul. Królewska 11


Warszawa

Patron Medialny