warsztaty Ryzyko prawno podatkowe w marketingu

warsztaty Ryzyko prawno podatkowe w marketingu

19 ‑ 20 października 2010 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

warsztaty Ryzyko prawno podatkowe w marketingu
 / 19 ‑ 20 października 2010 / Warszawa

Cel

W programie m.in :

  • Loterie promocyjne i loterie audiotekstowe w nowej ustawie o grach hazardowych
  • Praktyka Izb Celnych w postepowaniach o udzielenie zezwolenia na organizację gry losowej
  • Optymalizacja podatkowa akcji promocyjnych - praktyczne przykłady
  • Dane osobowe w marketingu - czy dane przedsiębiorców są danymi osobowymi - aktualizacja stanu prawnego
  • jak zgodnie z prawem prowadzić marketing elektroniczny
Dlaczego warto wziąć udział w Warsztatach :

Usprawnij pracę działu marketingu z działem finansowym/prawnym – Marketerze zaproś do udziału
w warsztacie swojego Finansistę/Prawnika, druga osoba 1000 zł taniej!

Jak uniknąć niekorzystnych skutków prawno-podatkowych planowanych i prowadzonych akcji marketingowych, jak przeprowadzić loterie promocyjne i audiowizualne zgodnie
z nową ustawą o grach hazardowych
– w trakcie dwóch dni Warsztatów uzyskają Państwo niezbędną wiedzę, która pozwoli uniknąć ryzyka w codziennej pracy.

• Doświadczony Prawnik, dr Zbigniew Okoń z Kancelarii dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, odpowie na pytania: jakie są skutki podatkowe rabatów, przyznania nagród, jak powinna wyglądać dokumentacja akcji promocyjnych dla celów podatkowych, jak
w zgodzie z prawem formułować przekaz reklamowy.


• Dr Paweł Litwiński z Barta Litwiński Kancelaria Radców Prawnych i Adwokatów przedstawi problem danych osobowych w marketingu – kto jest administratorem danych, czy dane przedsiębiorców są danymi osobowymi, zasady prywatności osób korzystających z usług elektronicznych, jak zgodnie z prawem prowadzić marketing elektroniczny.

• W trakcie Warsztatów będą mieli Państwo doskonałą okazję rozwiać wątpliwości dotyczące problemów prawnych w trakcie optymalizacji podatkowej oraz na bazie wieloletnich doświadczeń ekspertów dowiedzieć się jak minimalizować ryzyka i koszty podatkowe związane z nieprawidłową klasyfikacją podatkową działań marketingowych.

Kto powinien wziąć udział w warsztatach:

- Dyrektorzy zarządzający
- Pracownicy działów marketingu, trade marketingu,
- Pracownicy działów sprzedaży
- Pracownicy działów PR
- Pracownicy działów księgowo- finansowych
- Prawnicy wewnętrzni i zewnętrzni
- Pracownicy agencji reklamowych

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztacie.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w warsztacie
Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny