Warsztaty Sponsoring

Warsztaty Sponsoring

8 ‑ 9 listopada 2011 / Warszawa, hotel Le Meridien Bristol

Warsztaty Sponsoring
 / 8 ‑ 9 listopada 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in:

  • Jak odnieść sukces w sponsoringu - Case studies Orange, PZU, Castrol, Comarch, Sport Management Polska
  • Jak dostosować działania sponsoringowe do nowych regulacji prawnych
  • Podatkowe konsekwencje działań sponsoringowych
  • Praktyczne wskaźniki stosowane w pomiarze działań sponsoringowych

Przyjdź i dowiedz się:

  • Jakie są 4 poziomy błędów sponsoringowych i jak ich unikać - zdobądź wiedzę w oparciu o analizę 25 case studies
  • Jakie są podatkowe konsekwencje działań sponsoringowych w oparciu o najnowsze tendencje w zakresie interpretacji
  • Sponsoring produktu czy sponsoring kibica - w co warto inwestować, żeby osiągnąć zamierzony cel
  • jak dzięki skutecznemu sponsoringowi kształtować wizerunek firmy
  • Jak prowadzić niestandardowe projekty korzystając z doświadczeń: PZU, Castrol, Orange, Comarch
  • Jak interpretować i wykorzystać wskaźniki w pomiarze skuteczności działań sponsoringowych

Kto najwięcej skorzysta z doświadczeń prelegentów:

Warsztat skierowany jest do Dyrektorów, Managerów i Specjalistów, którzy odpowiadają za następujące obszary:

  • Sponsoring
  • Public Relations
  • Promocja
  • Działalność społeczna i CSR
  • Marketing
  • Reklama
  • Brand management
  • oraz agencje marketingowe i PR

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

hotel Le Meridien Bristol


Warszawa

Patron Medialny