Warsztaty Zarządzanie reklamacjami

Warsztaty Zarządzanie reklamacjami

1 ‑ 2 grudnia 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Warsztaty Zarządzanie reklamacjami
 / 1 ‑ 2 grudnia 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Prawne aspekty zarządzania reklamacjami - na co zwracać uwagę
  • Jak zaplanować budżet na reklamacje
  • Jak przez reklamację zdobyć lojalność
  • Błędy w postępowaniu reklamacyjnym - jak ich unikać
  • Wpływ motywacji pracowników na efektywność procesów reklamacyjnych

Efektywne zarządzanie procesem reklamacji to niezwykle ważny element wizerunku nowoczesnej firmy, który przyczynia się do budowania dobrych i trwałych kontaktów z klientem. Jak przeprowadzić proces reklamacji aby klient był zadowolony?


Przyjdź i dowiedz się, jak:

  • usprawnić proces reklamacji w firmie
  • pracować z konsultantami zajmującymi się reklamacjami
  • oceniać system obsługi reklamacji w przedsiębiorstwie
  • wybrać kanały komunikacji z klientem (telefon, e-mail, poczta tradycyjna)
  • jakość procesu dostarczania produktu lub usługi wpływa na ryzyko reklamacji
  • być etycznym sprzedawcą, jak skutecznie doradzać
  • skutecznie planować budżet dla procesu reklamacji
  • proces reklamacji może stać się nieuczciwą praktyką rynkową

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości, serwisu, obsługi klienta; osób pracujących w biurze obsługi klienta, infolinii.

PARTNER:

Microsoft Dynamics jest integralną częścią Microsoft, oferującą szeroki zakres zintegrowanych rozwiązań biznesowych dla rynku dużych i średnich przedsiębiorstw. Oferta firmy w tym zakresie obejmuje systemy wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP) oraz systemy wspomagające zarządzanie relacjami z klientami (CRM).

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział
w Warsztatach.

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Renata Grzeszczak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:


Dział Sponsoringu
tel.(22) 333 97 87
fax.(22) 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Partner

Patron Medialny