Webwriting – jak pisać przyjaźnie i prosto w sieci?

Webwriting – jak pisać przyjaźnie i prosto w sieci?

15 lipca 2020 / Online

99 zł netto do 15 lipca

Cel

Pewnie to znacie. Pandy jedzą średnio przez 12 godzin na dobę, tak jak ludzie w czasie pandemii. Stąd nazwa. A może by tak wykorzystać ten czas lepiej? I nauczyć się pisać atrakcyjne teksty promocyjne na stronę www swoją lub swojej firmy?


  • Chcesz tworzyć atrakcyjne i różnorodne treści dla odbiorcy?
  • Zastanawiasz się, jak promować się w sieci za pomocą komunikatów?
  • Nie wiesz, w jaki sposób skutecznie angażować odbiorców?


Copywriterka Patrycja Grzelczak zapozna Cię z elementami pracy nad dobrym tekstem do internetu i zaprezentuje sposoby na stworzenie wyróżniających się artykułów, postów, opisów e-commerce.


Będzie szczypta teorii, sporo smaczków, inspiracji i narzędzia do wykorzystania w praktyce.


Jeśli tworzysz treści na strony internetowe, pracujesz w dziale marketingu lub komunikacji, to webinarium jest dla Ciebie. Weź udział w szkoleniu „Webwriting – jak pisać przyjaźnie i prosto w sieci?” i stwórz szereg haseł, które wykorzystasz w swoich komunikatach!


Program

Środa, 15 lipca

11:00 12:30

Webwriting – jak pisać przyjaźnie i prosto w sieci?

  • Patrycja Grzelczak, copywriter i redaktor, MediaLeaders
  • Jak uprościć komunikat, żeby był łatwiejszy do przełknięcia (i strawienia), a jednocześnie pełen korzyści dla odbiorcy?
  • Skąd czerpać pomysły, kiedy kartka (w Wordzie) pusta, a deadline coraz bliższy?
  • Po jakie narzędzia sięgać, żeby treści były bardziej różnorodne?
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • 90 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Patrycja Grzelczak

    Patrycja Grzelczak

    copywriter i redaktor MediaLeaders
    Z wykształcenia dziennikarka, z zawodu Head of copy w agencjach: marketingowej Up i employer brandingowej Job’n’Joy (ale woli mówić o sobie: Seniora Copywritera). Autorka najróżniejszych tekstów reklamowych (sloganów, mailingów, plakatów, ulotek, artykułów sponsorowanych, treści na strony internetowe i do mediów społecznościowych) m.in. dla marek Biedronka, Circle K, Pracuj.pl, Endo, H&M, Hebe, Oceanic. Wykłada kreatywny copywriting na uniwersytecie SWPS, prowadzi też kurs „KreatyWWWne pisanie, czyli jak tworzyć ciekawe i angażujące treści do sieci” w szkole Maszyna do Pisania. Wyczulona na sztywny, urzędowy język. Na swoich warsztatach uczy pisania w prosty i ludzki, za to wyrazisty sposób, który pozwala dotrzeć do oczu i serc odbiorców. Zaraża (tylko spokojnie!) miłością do gier słownych i frazeologii. Ma za sobą przygodę z tłumaczeniem autobiografii prezydenta George’a W. Busha (po takim wyzwaniu impossible is nothing). Fanka dobrej kawy i swojego psa.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca marketingowa

Weronika Kuchta
Weronika Kuchta

Marketing Manager

99 zł netto do 15 lipca

Zarejestruj się