
Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?
Cel
Po trudnym czasie pandemicznym zyskaliśmy pewność, że inwestowanie w zdrowie oraz dobre samopoczucie pracowników ma kluczowe znaczenie dla firmy, a wellbeing kadry pracowniczej powinien być dziś jednym z głównych aspektów strategii HR-owej oraz być wysoko na liście priorytetów każdego zespołu zarządzającego. Korzyści z zadbania o dobre samopoczucie, odporność i zdrowie psychiczne zespołów przyniesie ogromne korzyści dla Twojej organizacji. Zmniejszona rotacja pracowników, mniejsza liczba zwolnień, wyższa kreatywność i wydajność pracowników to niewątpliwie czynniki, które przyczynią się do sukcesu Twojej firmy.
Zastanawiasz się, jak opracować skuteczną strategię wellbeingową Twojej firmy?
Chcesz sprawdzić, na jakie filary dobrostanu warto zwrócić uwagę?
Nie wiesz, jak stworzyć oraz pielęgnować pozytywną kulturę i pozytywne nastawienie wśród pracowników stacjonarnych, hybrydowych oraz zdalnych?
Chcesz wiedzieć, jak ocenić stan zdrowia pracowników, aby zapewnić im odpowiednie wsparcie?
Chcesz dowiedzieć się, jak dbać o dobrostan pracowników, gdy ma się mały budżet?
Zastanawiasz się, jak mierzyć zwrot z inwestycji w programy wellbeingowe?
Zapraszamy Cię do udziału w konferencji online Wellbeing w biznesie - jak odpowiednio zadbać o dobrostan pracowników?, która odbędzie się 8 marca 2023 r. Dołącz do grona ekspertów i poznaj case studies przedstawicieli takich firm jak m.in.: ING Bank Śląski, Xella Polska, Santander Bank Polska, Fresenius Kabi Polska, DELPHARM Poznań oraz ABB Business Service.
Uczestnikom gwarantujemy:
- Różnorodne formuły: inspirujące prelekcje, case studies, panel dyskusyjny
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy = praktyczne ujęcie zagadnień
- Imienny certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę
Stawiamy na praktyczne rozwiązania oraz doświadczenie zaproszonych prelegentów!
Przedstawiamy innowacyjne rozwiązania!
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy