
Windykacja i zarządzanie należnościami 2021
Cel
Przed nami kolejna, piątą edycja Konferencji „Windykacja i zarządzanie należnościami”, zaplanowana na 3 grudnia 2021 r., na którą już dziś serdecznie Państwa zapraszam.
Kłopoty z odzyskiwaniem długów ma wielu przedsiębiorców. Nieuzyskiwanie należności na czas prowadzi często do zadłużania się firm, które potrzebują środków, by funkcjonować.
Jednym z czynników jakie wpływają na płynność finansową przedsiębiorstwa jest skuteczne zarządzanie należnościami w firmie.
Celem konferencji jest wyjście naprzeciw problemom zarządzania należnościami.
Będziemy podążać za aktualnymi trendami i budować optymalne modele procesów windykacyjnych.
Borys Sadowski, Dyrektor Generalny w firmie GEKKO Collections zaprasza do udziału w wydarzeniu:
Dzięki inspiracjom dostarczonym przez prelegentów dowiecie się Państwo m.in.:
- Jak zmierzyć i zwiększyć skuteczność działu windykacji
- Najnowsze i planowane zmiany legislacyjne w prawie windykacyjnym
- Jak mierzyć współpracę z komornikami i optymalizować postępowanie egzekucyjne
- Jak ocenić kondycję finansową firmy - gdzie szukać informacji i jak je wykorzystywać
- Jak w praktyce sprawdza się model hybrydowy
- Jak wzmacniać zaangażowanie w zespołach pracujących zdalnie
- Jak digitalizacja wspomaga proces dochodzenia wierzytelności
- Self–service debt collection – czyli jak nasze nawyki i potrzeby mogą wpływać na proces windykacyjny i restrukturyzacyjny
- Jak budować relację z klientem opóźniającym płatności
- Jakie są sposoby dotarcia do dłużnika - negocjacje windykacyjne należności. Jak nakłonić klienta do spłaty.
Gwarantujemy:
- Wysoki poziom przekazywanej wiedzy - znakomitych prelegentów, którzy podzielą się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Państwa do działania
- Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
- Certyfikat potwierdzający udział w konferencji.
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Szczegółowa lokalizacja wkrótce
Online
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy