Online
Konferencja
3 grudnia 2021
3 grudnia 2021
Windykacja i zarządzanie należnościami 2021
None

Cel

Przed nami kolejna, piątą edycja Konferencji „Windykacja i zarządzanie należnościami”, zaplanowana na 3 grudnia 2021 r., na którą już dziś serdecznie Państwa zapraszam. 

Kłopoty z odzyskiwaniem długów ma wielu przedsiębiorców. Nieuzyskiwanie należności na czas prowadzi często do zadłużania się firm, które potrzebują środków, by funkcjonować. 

Jednym z czynników jakie wpływają na płynność finansową przedsiębiorstwa jest skuteczne zarządzanie należnościami w firmie.

Celem konferencji jest wyjście naprzeciw problemom zarządzania należnościami. 

Będziemy podążać za aktualnymi trendami i budować optymalne modele procesów windykacyjnych.


Borys Sadowski, Dyrektor Generalny w firmie GEKKO Collections zaprasza do udziału w wydarzeniu:

Dzięki inspiracjom dostarczonym przez prelegentów dowiecie się Państwo m.in.:

  • Jak zmierzyć i zwiększyć skuteczność działu windykacji
  • Najnowsze i planowane zmiany legislacyjne w prawie windykacyjnym
  • Jak mierzyć współpracę z komornikami i optymalizować postępowanie egzekucyjne
  • Jak ocenić kondycję finansową firmy - gdzie szukać informacji i jak je wykorzystywać
  • Jak w praktyce sprawdza się model hybrydowy
  • Jak wzmacniać zaangażowanie w zespołach pracujących zdalnie
  • Jak digitalizacja wspomaga proces dochodzenia wierzytelności
  • Self–service debt collection – czyli jak nasze nawyki i potrzeby mogą wpływać na proces windykacyjny i restrukturyzacyjny
  • Jak budować relację z klientem opóźniającym płatności
  • Jakie są sposoby dotarcia do dłużnika - negocjacje windykacyjne należności. Jak nakłonić klienta do spłaty.


Gwarantujemy:

  • Wysoki poziom przekazywanej wiedzy - znakomitych prelegentów, którzy podzielą się tym, co udało im się stworzyć i inspirować Państwa do działania
  • Możliwość wymiany doświadczeń i skorzystanie z gotowych rozwiązań
  • Certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

Patron