
Wynagrodzenia i benefity 2023
Cel
Jak wynika z najnowszego raportu Randstad Employer Brand Research 2022 wynagrodzenie jest główną motywacją dla pracowników na całym świecie do zmiany pracy. Dla Polaków istotna jest także przyjazna atmosfera (69%), a tuż za nią bezpieczeństwo zatrudnienia (67%).
Często wynagrodzenie składa się nie tylko z części stałej, ale także z dodatkowych świadczeń, na które może liczyć pracownik. Ruchoma część wynagrodzenia pozwala dbać o zdrowie, wspiera rozwój i przyczynia się do poprawy samopoczucia i jakości życia.
Niewątpliwie wysoka pensja ma znaczenie, ale coraz więcej pracowników przyznaje, że same zarobki nie przesądzają o satysfakcji z pracy.
Zapraszamy do udziału w konferencji „Wynagrodzenia i benefity 2023”, która zaplanowana jest w dniach 25-26 stycznia 2023 r. , w Warszawie.
W programie m.in.:
- Jak kształtują się trendy w nowej rzeczywistości - wynagradzanie pracowników w trudnych realiach rynku
- Polityka wynagrodzeń jako element strategii firmy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
- Rola wynagrodzenia w rozwoju pracownika
- Czy zawsze rynkowe wynagrodzenie oznacza rynkowe kompetencje, czyli jak oceniać adekwatność wynagrodzenia w stosunku do posiadanych kompetencji
- Akcje, fantomy, premie czy nagrody? Elastyczne sposoby wynagradzania pracowników
- Motywacyjna funkcja tabeli płac versus wynagrodzenie zasadnicze i podwyżka
- Przekazywanie informacji o zmianach w wynagrodzeniach i systemach premiowania
- Jawność wynagrodzeń – jako sposób na transparentną politykę firmy
- Czy tylko pieniądze zatrzymują pracowników w firmie?
- Jak odpowiednio wybierać rozwiązania i wdrażać benefity w organizacji
- Wartość benefitów – komunikacja do pracowników i kandydatów
- Talenty w organizacji - jak je mierzyć, oceniać i doceniać
- Co i kiedy się zmieni w związku z tzw. Dyrektywą Work-Life Balance
- Czy praca zdalna oraz dbanie o dobrostan pracowników są dzisiaj dla nich wartościowymi benefitami?
Grupa docelowa:
Konferencja skierowana jest do Dyrektorów, Kierowników i Managerów do spraw:
- Personalnych (HR, Zasobów Ludzkich)
- Compensation & Benefits
- Kadr, Płac i Wynagrodzeń
- Narzędzi HR
- Polityki Wynagrodzeń
- Analiz wynagrodzeń
- Świadczeń pracowniczych
- Świadczeń pozapłacowych
Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?
Lata doświadczenia
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..
Profesjonalizm w każdym calu
W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..
Tysiące zadowolonych klientów
Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..
ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT
OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW
MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM
Kontakt
Miejsce
Sprzedaż, współpraca
- 22 333 97 77
- [email protected]
- PB konferencje
Novotel Warszawa Centrum
Marszałkowska 94/98
Warszawa
Przeczytaj w strefie wiedzy
- Bankowość
- Digital
- E-commerce
- Energetyka
- Finanse
- Human Resources
- IT
- Innowacje
- Inwestowanie
- Logistyka
- Marketing
- Nieruchomości
- Obsługa klienta
- Prawo
- Public relations
- R&D
- Sprzedaż
- Sztuczna inteligencja
- Umiejętności miękkie
- Zarząd
- Zarządzanie
- Zarządzanie należnościami
- Medycyna
- Farmacja
- Akademia Przedsiębiorcy