Wyzwania dla logistyki e-sklepów

Wyzwania dla logistyki e-sklepów

24 ‑ 25 lutego 2015 / Warszawa, Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65

Wyzwania dla logistyki e-sklepów
 / 24 ‑ 25 lutego 2015 / Warszawa

Cel

Boom świątecznych zakupów już minął, teraz czas uporać się ze e-zwrotami i ich sprawną logistyką !!



„…kwestie związane z dostawą zakupionych towarów lokują się na szczycie listy oczekiwań e-klientów. Kupujący chcą dostaw tanich, szybkich i wygodnych. Ponadto dla potencjalnego klienta e-sklepu ważne jest także podanie estymowanej lub gwarantowanej daty dostawy na jak najwcześniejszym etapie zakupów oraz, co być może jest ważniejsze, możliwość wyboru miejsca i czasu dostawy…” źródło - pb.pl (2014-11-26 w nr 226/2014 str 14.)



Działalność sklepu internetowego wymaga zastosowania indywidualnie dostosowanych rozwiązań logistycznych. Magazynowanie, kompletowanie, wysyłka do klienta wymaga odpowiedniego procesu który zminimalizuje czas dostawy oraz koszty obsługi. Podczas Sympozjum wraz z doświadczonymi prelegentami logistykami, przedstawimy Państwu rozwiązania dostosowane do wyzwań jakie towarzyszą e-handlowi.


Praktycy firm Poczta Polska, PAT&RUB by Kinga Rusin, Hurtownia VMP, Olive.pl, 5.10.15, odpowiedzą na pytania jak sprawna, profesjonalna logistyka stała się kluczem do sukcesu ich sklepu.


Tylko u nas dowiesz się:

  • Czy e-zwroty to poważny problem dla branży handlu internetowego. Jak ułatwić gospodarowanie zwrotami
  • Czy gotowi jesteśmy oddać swoje operacje magazynowe w ręce specjalistów
  • Jak sprawić, by klient stał się ambasadorem marki – jak zbudować zaufanie
  • Dlaczego warto postawić na outsourcing logistyki
  • Jak poradzić sobie ze zwrotami w magazynie
  • Jakie szanse i zagrożenia dla e-handlu niesie ze sobą nowelizacja ustawy o prawach konsumenta
  • Czy ujednolicenie przepisów w UE przyczyni się do dynamicznego rozwoju rynku e-handlu w Polsce
  • Modyfikacja systemu sklepu – prawny wymóg czy biznesowe usprawnienie



Do udziału w Sympozjum zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę Zarządzającą
  • Dyrektorów, Menedżerów e-commerce, e-biznesu, e-handlu, e-usług
  • Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Menedżerów, Specjalistów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów marketingu online
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
  • Project i Brand Managerów
  • Przedstawicieli działów prawnych, kancelarii prawnych obsługujących sektor e-commerce
  • Przedstawicieli firm logistycznych dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce


Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Sympozjum

Renata Grzeszczak - Project Manager


Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Dział Sponsoringu
tel.: +48 22 333 97 77
fax: +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Marriott, Al. Jerozolimskie 65


Warszawa

Patron Medialny