XII Forum Dyrektorów Działów Prawnych

XII Forum Dyrektorów Działów Prawnych

XII Forum Dyrektorów Działów Prawnych
 / 19 ‑ 20 września 2019 / Warszawa

Cel

Serdecznie zapraszam do udziału w XII edycji Forum Dyrektorów Działów Prawnych będącym dorocznym spotkaniem prawników in-house.


Forum jest uznanym oraz cenionym przez środowisko spotkaniem o wieloletniej tradycji.

Każda kolejna edycja gromadzi coraz większe grono słuchaczy co jest dowodem Państwa zaufania i wysokiej oceny jego zawartości merytorycznej.


Tradycyjnie nie zabraknie inspirujących prelekcji oraz ożywionych dyskusji w gronie praktyków – szefów działów prawnych.

Kolejny raz zgromadziliśmy grono ekspertów – Dyrektorów Działów Prawnych z kluczowych dla rynku firm, którzy w oparciu o praktyczne doświadczenia podzielą się z Państwem wiedzą i opinią.


W tym roku będą mogli Państwo poznać doświadczenia i wyzwania prawników korporacyjnych i kancelarii prawnych, którzy spotkają się by wymienić doświadczenia związane ze strategicznym zarządzaniem działem prawnym, a także zaktualizować wiedzę w najważniejszych obszarach związanych z relacją prawno biznesową.

Przedyskutujemy efektywność wdrażania i egzekwowania programów compliance, zaprezentujemy listę najważniejszych trendów w prawie i ich znaczenie dla przedsiębiorców. Powiemy o tym jak poznać rzeczywiste potrzeby drugiej strony podczas negocjacji, jak zoptymalizować wkład prawników w rozwój firmy w czasach zmiany oraz jak budować autorytet, zachowując partnerstwo relacji. Poruszymy również temat dotyczący zaangażowania i motywowania zespołów prawnych skutecznie współpracujących z biznesem.


XII Forum Dyrektorów Działów Prawnych to liczne case studies, najnowsze regulacje, bogata wiedza, ale także networking i nawiązywanie nowych relacji biznesowych


Będę zaszczycona Państwa obecnością w gronie uczestników Forum w dniach 19-20 września 2019 r. w Warszawie.


Z przyjemnością zapraszam do udziału w Forum!

Aldona Mlonek-Korzonkowska


Udział w Forum jest okazją do wymiany doświadczeń i wzbogacenia wiedzy dla:

  • Dyrektorów Działów Prawnych
  • Prawników Wewnętrznych
  • Prawników z kancelarii zewnętrznych
  • Radców Prawnych
  • Pracowników Obsługi Zarządu
  • Pracowników Działów Compliance.


Biorąc udział w forum otrzymają Państwo zaświadczenie o punktach szkoleniowych do przedstawienia w Krajowej Radzie Radców Prawnych.



Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Polonia Palace (al. Jerozolimskie 45, Warszawa)


Warszawa

Partner

Patron

Patron Medialny

  • Schönherr

    Schönherr jest wiodącą firmą prawniczą w Europie Środkowo-Wschodniej. Warszawskie biuro świadczy pełen zakres usług prawniczych ze szczególnym uwzględnieniem usług z dziedziny fuzji i przejęć, rynków kapitałowych, bankowości i finansów, nieruchomości oraz prawa nowych technologii. Zespół prawników doradza krajowym i zagranicznym klientom w związku z inwestycjami prowadzonymi w Polsce oraz transakcjami transgranicznymi.

  • Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie

    Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie został powołany 1 stycznia 1950 roku i funkcjonował pod nazwą Kolegium Arbitrów przy Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego, jako niezależna jednostka powołana do rozstrzygania sporów wynikających z międzynarodowych stosunków handlowych. Od 1990 roku Sąd Arbitrażowy kontynuuje swoją działalność w ramach Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie. Jest najbardziej uznanym i renomowanym stałym sądem polubownym w Polsce, a jego popularność w tej części Europy wciąż rośnie. Na liście arbitrów, oprócz najlepszych polskich prawników, figurują także nazwiska zagranicznych specjalistów od arbitrażu. Sąd administruje również postępowania ad hoc stosownie do Regulaminu Arbitrażowego UNCITRAL, prowadzi mediacje, zajmuje się również promocją idei arbitrażu w środowiskach akademickich i gospodarczych. Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie zawarł szereg porozumień o współpracy z instytucjami arbitrażowymi znanymi na całym świecie. Jest członkiem i jednym z założycieli Międzynarodowej Federacji Instytucji Arbitrażu Handlowego, członkiem Międzynarodowej Rady do Spraw Arbitrażu Handlowego, członkiem Europejskiej Grupy Arbitrażowej, Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC) w Paryżu oraz Komitetu Specjalnego przy Europejskiej Komisji Gospodarczej w Genewie.