XII KONGRES PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

XII KONGRES PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

22 ‑ 23 marca 2012 / Warszawa, Hotel Hyatt Regency

XII KONGRES PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE
 / 22 ‑ 23 marca 2012 / Warszawa

Cel

Nowe i konkurencyjne środowisko biznesowe wymaga innowacyjnych działań i strategii!
Twoja firma potrzebuje już nie tylko sprawnie funkcjonującego programu lojalnościowego, ale też kompleksowej wiedzy na temat co dziś oznacza lojalność klienta i jak ją zdobyć!
Czy wiesz jak przełamać utarte i niepopularne schematy?
Sądzisz, że wiesz już wszystko o programie lojalnościowym i budowaniu lojalności klientów?
Nadszedł czas na nową erę lojalności!

XII Kongres Programy Lojalnościowe – nowa jakość,
niezbędna wiedza, innowacyjne strategie

Po raz pierwszy w Polsce:

• dwukrotny zdobywca międzynarodowej nagrody Loyalty Award 2010 i 2011 podzieli się praktyczną wiedzą – jak zdobyć lojalność klienta, który widział już wszystko
• inspirujące prelekcje, żywe dyskusje, 4 praktyczne warsztaty, bankiet integracyjny – bogata i wyczerpująca formuła, która dostarczy kompleksową wiedzę
• dowiesz się jak sprostać wyzwaniom, zagrożeniom i niebezpieczeństwom w procesie zarządzania programem lojalnościowym – praktyczne wskazówki przedstawicieli kluczowych firm, m. in. Ikea, Lotos, Leroy Merlin, Payback, Citibank, ZTM, Coffee Heaven
• uznani eksperci przedstawią innowacyjne strategie, które musisz wdrożyć w najbliższym czasie – Customer Experience Management, Customer Centric Culture oraz efektywne zarządzanie lojalnością w świecie social i mobile
• poznasz najciekawsze sposoby na budowanie zaangażowania, przywiązania i lojalności – swoimi doświadczeniami podziela się przedstawiciele Philips, PZU, Tesco, Unilever, Pat&Rub, Sobieski, Play, Orange, PKN Orlen

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:

• marketingu
• programów i operacji lojalnościowych
• customer experience management, zarządzania oraz badania
doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów
• badań i rozwoju, planowania i analiz
• zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta
• sprzedaży
• rozwoju segmentów klientów
• wsparcia sprzedaży i marketingu
• CRM
• zarządzania kontaktami z klientem
• przedstawicieli agencji sales promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment houses

Każdy uczestnik otrzyma imienny cerftyfikat potwierdzający udział w Kongresie.

Serdecznie zapraszam do udziału

Justyna Piechocka - Project Manager

tel. (22) 333 97 77

fax (22) 333 97 78

e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie promocji, reklamy, sponsoringu

Dział Sponsoringu

tel. (22) 333 97 87

fax (22) 333 97 78

e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Hyatt Regency


Warszawa

Partner

Patron Medialny