XIV KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE

XIV KONGRES BUSINESS INTELLIGENCE

10 grudnia 2020 / Online

995 zł netto do 30 października (cena udziału online)

1395 zł netto do 10 grudnia (cena udziału online)

Cel

Liczby, cyfry, dane – codziennie generujesz tak dużo informacji, że ich analiza staje się coraz trudniejsza. Analityka biznesowa to priorytet większości firm na polskim i światowym rynku.

Raporty, skuteczne przewidywanie, badania trendów – konieczne jest posiadanie efektywnej strategii zarządzania danymi, a kluczową rolę w ich gospodarowaniu stanowią skuteczne rozwiązania Business Intelligence, które stosujesz w Twojej codziennej pracy.


Firmy inwestujące w zaawansowane systemy analityczne czterokrotnie zyskują, a osoby biorące udział w XIV Kongresie Business Intelligence zyskają jeszcze więcej!


Jeśli pracujesz w obszarze zarządzania danymi i ich analizy nie może Cię zabraknąć na najważniejszym w branży spotkaniu praktyków BI, tym razem w wersji online, podczas którego:


  • Dowiesz się, jak trendy na rynku 2020 i COVID-19 warunkują nowoczesne zarzadzanie danymi
  • Poznasz modele biznesowe wykorzystujące dane i procesy zarządzania nimi
  • Nauczysz się optymalizacji kluczowych procesów za pomocą sztucznej inteligencji
  • Dowiesz się, w jaki sposób za pomocą analizy predykcyjnej i perskrypcyjnej realizować założone cele
  • Nauczysz się metod komunikacji w rozproszonym zespole analitycznym
  • Poznasz narzędzia usprawniające analizowanie i usuwanie błędów danych


  • A przede wszystkim zainspirujesz się doświadczeniami ekspertów z takich firm jak m.in.: Santander, Meble Wójcik, Philips Morris International, PZU, PKO BP, iTaxi, Kredyt Inkaso.

Program

Czwartek, 10 grudnia

08:30

Przywitanie uczestników Kongresu

Online, ,
08:35

Trendy, wyzwania i szanse w obszarze BI – jak rozwiązania oparte o automatyzację i robotyzację są w stanie zrewolucjonizować Twój biznes?

  • Rafał Gęślicki, Dyrektor Programu Transformacji Cyfrowej, Meble Wójcik

*panel dyskusyjny

  • Wyzwania stojące przed efektywną analizą danych w Twojej firmie w perspektywie zmian wywołanych przez COVID-19?
  • Trendy 2020, które warunkują zarządzanie danymi w Twojej firmie?
  • Procesy wdrożeniowe a miejsce dla człowieka czyli jak budować odpowiednie środowisko i architekturę dla baz danych?
  • Jak skutecznie zdefiniować obszary danych przetwarzanych w Twojej organizacji?
Online, ,
09:30

Data Management i Data Governance – strategia zarządzania danymi

  • Piotr Pietrzyk, P&C Ops Lead - Data Governance, Philip Morris International
  • Modele biznesowe wykorzystujące dane i procesy ich wdrożenia
  • Jak wspierać kulturę organizacji opartą na danych?
  • W jaki sposób zapewnić najwyższą jakość danych na styku różnych funkcji w Twojej firmie?
  • Techniki i narzędzia wspierające zarządzanie danymi oraz ich skuteczną integrację
Online, ,
10:15

Przerwa na kawę

Online, ,
10:30

Data Management

  • Marek Wilczewski, Dyrektor Biura Zarządzania Informacją, PZU
Online, ,
11:15

Wykorzystanie Agenta AI do poznania potrzeb klientów i usprawnienia procesów w organizacji

  • Piotr Łukasiński, Master Data Scientist, Santander Bank Polska

Nowatorskie podejście do wykorzystania sztucznej inteligencji do włączenia klientów w proces ulepszania produktów

  • Jak nowe narzędzia pozwalają w duchu Agile szybko pozyskiwać informacje zwrotne od klientów i dostarczać squadom priorytetów na kolejne działania?
  • Jak zamienić opinie klientów i wiedzę pracowników w plany konkretnych działa?
  • Automatyczne narzędzia do wizualizacji procesów jakie zachodzą w organizacji; wykrywania wąskich gardeł i duplikacji pracy
Online, ,
12:00

Machine Learning – jak optymalizować kluczowe procesy w Twojej firmie za pomocą AI?

  • Tomasz Brzeziński, Chief Data Scientist, iTaxi
  • Przykłady zastosowania AI w Twojej organizacji? Możliwości i ograniczenia
  • Wdrożenie spójnych rozwiązań sztucznej inteligencji na różnych szczeblach w Twojej organizacji
  • Jak zastosowanie sztucznej inteligencji w każdym urządzeniu wpływa na poprawę procesów i bardziej szczegółową analizę danych?
  • Segmentacja danych i tworzenie ofert dynamicznych dzięki machine learning
  • Automatyzacja procesów komunikacji i zarządzania leadami
Online, ,
12:45

Przerwa na lunch

Online, ,
13:15

Skuteczna komunikacja w rozproszonym zespole analitycznym

  • Mateusz Jabłoński, Head of R&D, Kredyt Inkaso
  • Metody komunikacji – problemy i rozwiązania
  • Data Manager jako przywódca zespołu
  • Techniki angażowania i motywowania pracowników
Online, ,
14:00

Data quality. Narzędzia i mechanizmy usprawniające analizowanie i usuwanie błędów danych

  • Dariusz Gałęzowski, Director of Architecture Office, PKO BP
  • Metadane – skuteczne metody badania i odpowiednie ich gromadzenie
  • Ochrona danych i ich skuteczne wykorzystywanie w późniejszych procesach
  • Jakie KPI zastosować, aby stworzyć skuteczny system nadzoru nad jakością danych?
Online, ,
14:45

Przerwa na kawę

Online, ,
15:00

Analiza predykcyjna i perskrypcyjna w Twojej firmie

  • Łukasz Grala, CEO, TIDK
  • Jak skutecznie wdrożyć rozwiązania analityki predykcyjnej w procesach?
  • Jak za pomocą analityki predykcyjnej zintegrować kluczowe obszary w Twojej organizacji?
  • Zarządzanie, sprzedaż, logistyka … w jaki sposób analityka predykcyjna zapewnia zrównoważony rozwój i pozwala realizować strategię firmy?
Online, ,
15:45

Mobile BI – jak mierzyć, monitorować i wykorzystywać informacje pozyskane za pośrednictwem urządzeń mobilnych?

Online, ,
16:30

Zakończenie Kongresu

Online, ,

Prelegenci

  • Tomasz Brzeziński

    Tomasz Brzeziński

    Chief Data Scientist iTaxi
  • Dariusz Gałęzowski

    Dariusz Gałęzowski

    Director of Architecture Office PKO BP
  • Rafał Gęślicki

    Rafał Gęślicki

    Dyrektor Programu Transformacji Cyfrowej Meble Wójcik
  • Łukasz Grala

    Łukasz Grala

    CEO TIDK
  • Mateusz Jabłoński

    Mateusz Jabłoński

    Head of R&D Kredyt Inkaso
  • Piotr Łukasiński

    Piotr Łukasiński

    Master Data Scientist Santander Bank Polska
  • Piotr Pietrzyk

    Piotr Pietrzyk

    P&C Ops Lead - Data Governance Philip Morris International
  • Marek Wilczewski

    Marek Wilczewski

    Dyrektor Biura Zarządzania Informacją PZU

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Miejsce

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Paulina Mocka
Paulina Mocka

Project Manager

Współpraca

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

Szczegółowa lokalizacja wkrótce


Online

995 zł netto do 30 października

Zarejestruj się