XVI Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

XVI Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA

7 ‑ 8 października 2019 / Warszawa, Hotel Hilton

1795 zł netto od 10 maja do 2 sierpnia

1995 zł netto od 3 sierpnia do 8 października

XVI Forum Polskich Menedżerów Logistyki POLSKA LOGISTYKA
 / 7 ‑ 8 października 2019 / Warszawa  / 1795 zł netto Zarejestruj się

Cel

Dobry logistyk musi bez przerwy uważnie obserwować kilka zjawisk. Każde z nich ma ogromny wpływ na powodzenie jego biznesu i jednocześnie każde reprezentuje inną dziedzinę. Od nauki do polityki. Nawet drobne niedopatrzenie może doprowadzić do utraty pozycji - to w najlepszym przypadku, lub rozerwana łańcucha dostaw - to w najgorszym.

Zbliża się 16. edycja organizowanego przez „Puls Biznesu” Forum Polskich Menedżerów Logistyki „Polska Logistyka”. To coroczne, spotkanie zawsze organizowaliśmy pod najbardziej aktualnymi hasłami. Wspólnie omawialiśmy wyzwania związane z budowaniem pozycji polskiej logistyki, wejściem naszego kraju do UE czy spowolnieniem gospodarczym.

Tegoroczne Forum, odbędzie się w nieco „okulistycznej” konwencji. Dokonamy swoistego badania wzroku i zastanowimy się jak i na co patrzeć, by nie przeoczyć najważniejszego. Nie zabraknie oczywiście prognoz i recept na współczesne wyzwania branży takie jak: kłopoty kadrowe, rosnąca liczba procesów czy…możliwy powrót do kontroli celnych.

W chwili przygotowywania niniejszego tekstu, cały czas nie wiemy jak potoczy się bezprecedensowe dla Unii Europejskiej ale i branży logistycznej wystąpienie ze Wspólnoty, Wielkiej Brytanii. Choć nikomu nie chce się wierzyć w powrót kontroli celnych, to i taki scenariusz musi być analizowany. Jak wówczas rozładować gigantyczne korki tworzące się po obu stronach kanału La Manche? Jak mocno zostaną nadwyrężone łańcuchy dostaw? Jak Brexit wpłynie na zachowania klientów czy ceny usług transportowych i logistycznych? Spekulacji jest mnóstwo, brak recept. Będziemy ich szukać. I wspólnie z ekspertami zaproszonymi do tegorocznej edycji wskazywać te miejsca, które bezapelacyjnie w nadchodzącym czasie należy obserwować.

Brexit stawia poważne logistyczne wyzwania, ale nie tylko on. Digitalizacja postępuje, mody się zmieniają i bez przerwy pojawiają się nowe technologie oraz rozwiązania. XVI Forum Polskich Menedżerów Logistyki to idealne miejsce, w którym można się dowiedzieć jak niczego nie przegapić, nie dostać przy tym zadyszki i co ważniejsze zeza rozbieżnego przy jednoczesnej obserwacji tych wszystkich zjawisk.

Uwaga! Zgodnie z tradycją, po zakończeniu pierwszego dnia Forum zapraszamy do udziału w branżowym bankiecie, który będzie doskonałą okazją do swobodnych dyskusji i wymiany kontaktów biznesowych w nieformalnej atmosferze.
W tym roku, zapraszamy na bankiet do Teatru Capitol (ul. Marszałkowska 115) na spektakl - "Kiedy kota nie ma"

Zapraszamy do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu!,

Renata Grzeszczak
Project Manager - Team Leader

Tomasz Sączek
Vice Director I Strategy and Operations, PwC

Udział w XV Forum Polskich Menedżerów Logistyki to m.in.:

  • Inspirujące prelekcje, ożywione dyskusje – zdobądź kompleksową wiedzę na jedynym, unikalnym wydarzeniu
  • Praktyczna wiedza poparta wieloletnimi doświadczeniami prelegentów – dowiedz się, jak inne firmy wykorzystują rozwiązania do efektywnego zarządzania łańcuchem dostaw
  • Najważniejsze debaty o kluczowych dla branży zagadnień – spotkaj się z osobami decydującymi o kierunkach rozwoju branży
  • Ponad 2700 specjalistów dotychczasowych edycji! – wykorzystaj niepowtarzalną okazję do nawiązania cennych kontaktów z przedstawicielami branży
Sprawdź jak było w zeszłym roku:

Do udziału w Forum zapraszamy:

Prezesów, Członków Zarządu, Dyrektorów i Wyższą Kadrę Zarządzającą, odpowiedzialną za zarządzanie:

  • łańcuchem dostaw
  • logistyką
  • transportem i zaopatrzeniem
  • magazynem i przepływem materiałów
  • strategią, rozwojem i operacjami

oraz przedstawicieli operatorów logistycznych, produkcyjnych, firm kurierskich i spedycyjnych i wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami, pozwalającymi na optymalizację zarządzania w obszarze logistyki.
Tematyka Forum zainteresuje również agencje zarządzające nieruchomościami, parkami logistycznymi i halami magazynowymi.

Program

Prelegenci

  • Tomasz Sączek

    Tomasz Sączek

    Vice Director I Strategy and Operations, PwC
  • Radosław Brzózka

    Radosław Brzózka

    dziennikarz telewizyjny, reporter, prezenter TVP1
  • Katarzyna Bogusławska

    Katarzyna Bogusławska

    Adwokat i Partner w kancelarii Carter Lemon Camerons LLP
  • Ryszard  Ćwirko

    Ryszard  Ćwirko

    Wiceprezes zarządu M-Logistic, Dyrektor Logistyki Maspex
  • Piotr Dopierała

    Piotr Dopierała

    Dyrektor ds. Logistyki LPP
  • Rafał Gąska

    Rafał Gąska

    Dyrektor logistyki, EURO-net Sp. z o. o.
  • Jakub Gierszyński

    Jakub Gierszyński

    Dyrektor E-commerce i Marketingu, Inter Cars S.A.
  • Ewa Hartman

    Ewa Hartman

    Kierownik studiów Neuro-Przywództwo na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowca MBA, Certyfikowana trenerka metody HeartMath i metody Points of Yo
  • Justyna Janicka

    Justyna Janicka

    Co-founder, COO i Product owner w 1000 realities
  • Dr hab. Arkadiusz Kawa

    Dr hab. Arkadiusz Kawa

    Dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Krzysztof  Maśny

    Krzysztof  Maśny

    Castorama polska / Kingfisher Group, Senior Executive / Supply Chain and Logistics, Ekspert PSME, Ex Supply Chain Management Director
  • Tomasz Mika

    Tomasz Mika

    Head of Industrial Agency Poland, JLL
  • Adrian Miler

    Adrian Miler

    Kierownik Działu Technicznego M-Logistic, Maspex
  • Katarzyna  Owczarek

    Katarzyna  Owczarek

    IT Project Manager, LPP
  • Tomasz Pyka

    Tomasz Pyka

    Dyrektor Sprzedaży Klastra Europy Północno-Wschodniej w DB Schenker
  • Tomasz Rusak

    Tomasz Rusak

    Prezes zarządu, Rusak Business Services
  • Piotr Sędziak

    Piotr Sędziak

    Dyrektor ds. Operacyjnych, Prokurent, ABC Data S.A.
  • Katarzyna Słabowska

    Katarzyna Słabowska

    Dyrektor Logistyki, Żabka Polska
  • Hendrik Venter

    Hendrik Venter

    CEO DHL Supply Chain Central & Eastern Europe at DHL Supply Chain
  • Krzysztof Wieczorek

    Krzysztof Wieczorek

    business architecture director, OEX E-Business

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Renata Grzeszczak
Renata Grzeszczak

Project Manager - Team Leader

Miejsce

Hotel Hilton

ul. Grzybowska 63
Warszawa

1795 zł netto od 10 maja do 2 sierpnia

Zarejestruj się

Patron Honorowy

Patron Medialny

  • LPP

    LPP to polski producent odzieży właściciel m.in. marki Reserved. Globalna sieć zaopatrzenia i dystrybucji LPP obejmuje zintegrowany system Centrów Konsolidacyjnych, Dystrybucyjnych, jak i Fulfillment Centers. LPP jest właścicielem jednego z najnowocześniejszych centrów dystrybucyjnych odzieży w CEE.

  • Rusak

    Rusak Business Services to lider w zakresie obsługi celnej na polskim rynku. Działania agencji koncentrują głównie na: outsourcingu obsługi celnej i Trade Compliance. Profesjonalizm firmy potwierdzają certyfikaty AEO oraz ISO. Grupa Rusak posiada ponad 20 oddziałów w całej Polsce, punkty obsługi składów celnych oraz podatkowych, a także szereg miejsc uznanych dla procedury uproszczonej.

  • DB Schenker

    DB Schenker to wiodący operator logistyczny na świecie – wspieramy przemysł i handel w globalnej wymianie dóbr dzięki transportowi lądowemu, lotniczemu i oceanicznemu, logistyce magazynowej oraz zarządzaniu łańcuchem dostaw.

  • Bolloré Logistics

    Bolloré Logistics jest światowym liderem w międzynarodowym transporcie i logistyce. Stale dostosowując się do zmieniających się potrzeb klientów, firma wzbogaciła swoją wiedzę ekspercką i stała się pierwszorzędnym partnerem w organizacji łańcuchów dostaw i jedną z 10 najlepszych firm transportowych i logistycznych na świecie, z największą zintegrowaną siecią logistyczną w Afryce. Bolloré Logistics dostarcza niestandardowe rozwiązania o wysokiej wartości dodanej, oparte na doświadczeniu i dogłębnym zrozumieniu poszczególnych gałęzi przemysłu, a także ciągłym dążeniu do ulepszeń i optymalizacji, stanowiącymi kulturę i kluczowe wartości naszej firmy.

  • JLL

    JLL to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą 91 000 osób i obsługuje klientów w ponad 80 krajach.

  • Novoferm

    Novoferm Polska to jeden z czołowych europejskich dostawców systemów drzwi, bram, ościeżnic i napędów. Oferuje szeroką gamę produktów do użytku prywatnego i przemysłowego, odpowiadających najwyższym normom bezpieczeństwa, komfortowi użytkowania oraz estetyce.

  • RABEN LOGISTICS POLSKA

    RABEN LOGISTICS POLSKA oferuje usługi z zakresu dystrybucji krajowej, międzynarodowej oraz kompleksowej obsługi logistycznej, a także frachtu morskiego i lotniczego. W Polsce firma istnieje prawie 30 lat. Zasoby spółki to ok. 3700 pracowników, zróżnicowane magazyny o pow. ok. 500 tys. m2 i ponad 3000 nowoczesnych środków transportu.