Zapobieganie pozwom pracowniczym w dobie COVID-19

Zapobieganie pozwom pracowniczym w dobie COVID-19

25 sierpnia 2020 / Online

300 zł netto do 25 sierpnia

Cel

Zapraszamy Państwa do udziału w webinarze poświęconym zapobieganiu pozwom pracowniczym w dobie COVID-19.

W trakcie szkolenia online wskażemy:

  • Jak zapobiegać pozwom pracowniczym
  • Jaki jest zakres obowiązków, które ciąża na pracodawcy w dobie koronawirusa, by nie zostać posądzonym o zaniedbania
  • Jakie działania powinien podjąć pracodawca by uczynić miejsce pracy bezpiecznym
  • W jakich sytuacjach pracodawca nie ponosi odpowiedzialności
  • Jakie mogą być roszczenia ze strony pracowników
  • Jak przygotować się na ewentualne procesy sądowe

Wśród omawianych kwestii pojawią się m.in.:

  •  Jakie obowiązki ciążą na pracodawcy?
  • Za jakie sytuacje ponosi odpowiedzialność pracodawca?
  • Na czym polega odpowiedzialność uzupełniająca pracodawcy?
  • Na jakiej podstawie prawnej mogą być formułowane roszczenia?
  • W jakich okolicznościach pracodawca nie może uchylić się od odpowiedzialności?
  • Jakiej wysokości odszkodowania może oczekiwać pracownik?
  •  Potencjalne roszczenia związane z obniżeniem wymiaru czasu pracy na podstawie przepisów „Tarczy Antykryzysowej”

Udział pozwoli Państwu:

  • Przygotować się do sporów z pracownikami
  • Poznać bieżące regulacje z zakresu indywidualnych i zbiorowych pozwów pracowniczych
  • Dowiedzieć się jakie mogą być roszczenia odszkodowawcze pracowników
  • Upewnić się, iż dopełniliśmy wszystkich procedur i dobrych praktyk w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników
  • Poznać zakres odpowiedzialności firmy i obszarów, za które nie odpowiadamy
  • Poznać powinności pracodawcy w związku obniżaniem wymiaru czasu pracy na podstawie przepisów antykryzysowych

Webinar poprowadzony będzie przez uznaną Ekspertkę za zakresu prawa pracy, które odpowie także na Państwa pytania i rozwieje nurtujące Państwa wątpliwości.

Wydarzenie dedykowane jest przede wszystkim reprezentantom zarządów, działów prawnych, HR oraz wszystkim osobom zainteresowanym tą tematyką.

Zapraszamy do zgłoszenia już dziś !

Program

Wtorek, 25 sierpnia

11:00 13:00

Zapobieganie pozwom pracowniczym w dobie COVID-19

  • Aleksandra Minkowicz-Flanek, Radca prawny, Partner w warszawskim biurze kancelarii Dentons, kieruje Zespołem Prawa Pracy.

1.   Zasady odpowiedzialności pracodawcy za bezpieczeństwo i higienę pracy

  • Jakie obowiązki ciążą na pracodawcy?
  •  Jakich osób dotyczą?
  • Za jakie sytuacje ponosi odpowiedzialność pracodawca?
  •  Na czym polega odpowiedzialność uzupełniająca pracodawcy?
  • Czy pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikiem szczepienia ochronne?
  • Na jakiej podstawie prawnej mogą być formułowane roszczenia?

2.   Orzecznictwo dotyczące zakażenia się wirusem w miejscy pracy

  •  W jakich okolicznościach pracodawca nie może uchylić się od odpowiedzialności?
  •   Jakiej wysokości odszkodowania może oczekiwać pracownik?

3.   Potencjalne roszczenia związane z obniżeniem wymiaru czasu pracy na podstawie przepisów „Tarczy Antykryzysowej”

  • Jak się przed nimi zabezpieczyć?
  •  Jak reagować, kiedy się pojawią?

4.   Czy i w jakich okolicznościach pracownicy mogą wystąpić z pozwem zbiorowym?

  • 120 min.
Online, ,

Prelegenci

  • Aleksandra Minkowicz-Flanek

    Aleksandra Minkowicz-Flanek

    Radca prawny, Partner w warszawskim biurze kancelarii Dentons, kieruje Zespołem Prawa Pracy.
    Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa pracy materialnego i procesowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, restrukturyzacji zatrudnienia, zwolnień grupowych, sporów indywidualnych i zbiorowych, wynagrodzeń w sektorze finansowym oraz prawno-pracowniczych aspektów transakcji korporacyjnych. Prowadzi postępowania wewnętrzne dotyczące naruszania zasad etycznych w miejscu pracy, reprezentuje pracodawców przed sądem. Doradza klientom z sektora przemysłowego, FMCG, motoryzacyjnego, zaawansowanych technologii. Jej doświadczenie obejmuje także reprezentowanie pracodawców w negocjacjach z przedstawicielami pracowników, współtworzenie dokumentacji transakcyjnej oraz doradztwo w transgranicznych stosunkach prawno-pracowniczych.

Dlaczego warto wziąć udział w naszych konferencjach?

Lata doświadczenia

Dział konferencji „Pulsu Biznesu” istnieje od 2004 r. Kilkanaście lat doświadczeń i silna marka „Pulsu Biznesu”, pod którą odbywają się wydarzenia, sprawiły, że jesteśmy dziś czołowym organizatorem konferencji biznesowych skierowanych do wyższej kadry zarządzającej..

Profesjonalizm w każdym calu

W ciągu roku kalendarzowego organizujemy ponad 50 konferencji, kongresów, warsztatów i debat, podczas których do dyskusji zapraszamy najlepszych mówców, wybitnych ekspertów i praktyków z poszczególnych branż..

Tysiące zadowolonych klientów

Naszą ambicją jest kreowanie przedsięwzięć związanych z istotnymi, bieżącymi wydarzeniami w gospodarce, przewidywanie trendów oraz umożliwianie wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Od 2004 roku zaufało nam już blisko 20 tys. uczestników..

14

ORGANIZUJEMY SZKOLENIA I EVENTY JUŻ OD 14 LAT

800

OD 2004 ROKU ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 800 KONFERENCJI I WARSZTATÓW

20000

MOŻEMY SIĘ POCHWALIĆ TYLOMA KLIENTAMI Z PONAD 1000 FIRM

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Ewelina Stęplewska
Ewelina Stęplewska

Project Manager

Współpraca marketingowa

Mateusz Stempak
Mateusz Stempak

Marketing Manager

300 zł netto do 25 sierpnia

Zarejestruj się