Zarządzanie cenami i zyskiem w handlu detalicznym oraz FMCG

Zarządzanie cenami i zyskiem w handlu detalicznym oraz FMCG

22 ‑ 23 maja 2013 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Zarządzanie cenami i zyskiem w handlu detalicznym oraz FMCG
 / 22 ‑ 23 maja 2013 / Warszawa

Cel

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ:

W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej. Aktualne i szczególnie istotne tematy zostaną zaprezentowane przez doświadczonych praktyków biznesu w formie pragmatycznych case studies. Interaktywna i warsztatowa formuła pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.

Uczestnicy dotychczasowych 3 edycji niejednokrotnie podkreślali praktyczny wymiar spotkania przekładający się na zauważalny wzrost zysku.

Wszyscy uczestnicy tego spotkania będą mieli możliwość przygotowania indywidualnych pytań do poszczególnych prelegentów, na które odpowiedzi zostaną udzielone podczas warsztatu lub indywidualnych rozmów.

DOWIEDZĄ SIĘ PAŃSTWO MIĘDZY INNYMI:

  • Jak ustalać optymalne ceny produktów FMCG. [FMCG]
  • Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów [Retail/B2B]
  • Jak przygotować optymalną argumentację negocjacyjną dla dystrybutorów [FMCG/Retail]
  • W jaki sposób organizować skuteczne promocje. [FMCG/Retail]
  • Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje? [B2C/B2B]
  • Warunki rabatowe: dlaczego to właśnie tu tracimy najczęściej zyski? [B2B]
  • W jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów? [B2B]

Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ:

Spotkanie adresowane jest przede wszystkim do osób zainteresowanych zwiększaniem i obroną zysku, odpowiadających za politykę cenową i posiadających na nią wpływ.

Swoją wiedzę wzbogaci każdy:
• Prezes, Dyrektor Zarządzający
• Revenue Manager, Kierownik ds. zarządzania przychodami
• Pricing Manager, Kierownik ds. strategii cenowych
• Kierownik ds. analiz, Business Analysis Manager, Business Development Manager
• Dyrektor Marketingu Handlowego
• Dyrektor, Kierownik Marketingu
• Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Handlowy
• Kierownik ds. wsparcia sprzedaży

Serdecznie zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach

Aneta Wereszka – Project Manager

Szczegółowe informacje:

tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@pb.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Merytoryczny

Patron Medialny