ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - PIŁA

ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - PIŁA

ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - PIŁA
 / 26 października 2011 / Piła

Cel

Ostatnie badania zrealizowane wśród laureatów konkursu „Gazele Biznesu” pokazują, że jednym z głównych i najważniejszych czynników powstrzymujących rozwój firm są zatory płatnicze. Niestety z roku na rok, problem ten dotyka coraz większej liczby przedsiębiorstw. Dla wielu z nich zachwianie, a następnie luka w bieżącym finansowaniu prowadzi do upadłości.

W trakcie tego spotkania będą mieli Państwo doskonałą okazję, aby:

  • dowiedzieć się jak szybko i skutecznie zminimalizować ryzyko wynikające ze współpracy z niewypłacalnym kontrahentem
  • zidentyfikować potencjalne przyczyny utraty płynności finansowej
  • poznać użyteczne instrumenty do zarządzania należnościami
  • na bazie przykładów dowiedzieć się, jak pokonać problem zatorów płatniczych i dobrać właściwy sposób finansowania swojej działalności

Interaktywna formuła seminarium, wsparta przykładami z życia, dostarczy dawkę wiedzy i rozwiązań, które będziecie Państwo mogli wykorzystać w codziennym, efektywnym, zarządzaniu płynnością.

Obok prelekcji przewidujemy również dyskusję panelową z udziałem ekspertów. W każdym momencie, w trakcie której można która pozwoli na zadawanie nurtujących pytań i interakcję z prowadzącymi.

Zaproszenie do udziału w seminariach kierujemy do kadry zarządzającej firmami w sektora MŚP, a w szczególności do:

  • Właścicieli
  • Prezesów i Członków Zarządów
  • Dyrektorów Zarządzających
  • Dyrektorów i Kierowników Finansowych
  • Kontrolerów Finansowych
  • Głównych Księgowych
  • Księgowych

AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCY

pierwszy ogólnopolski program dla przedsiębiorców, poświęcony tematyce:

  • praktycznych metod budowania wartości firmy
  • skutecznego zarządzania ryzykiem
  • tworzenia strategii firmy
  • zarządzania personelem i podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa

Program tworzą organizowane cyklicznie, w wielu miastach na terenie Polski, seminaria, które są okazją do zdobycia nowej wiedzy, osobistego zadawania pytań ekspertom oraz dają możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami.

Celem programu jest dostarczenie wiedzy i narzędzi, które pozwalają uzyskiwać przewagę konkurencyjną, rosnąć i zwiększać skalę biznesu szybciej i skuteczniej od innych.


Zapraszam do udziału w seminarium:
Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:

Tel.: +48 22 333 98 03
Faks: +48 22 333 97 78
Email: a.zygarska@pb.pl


O Współorganizatorach:

Kredyt Bank S.A. założony w 1990 roku jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce, to instytucja, która łączy innowacyjność z tradycją solidnej bankowości. Od 1994 spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2001 roku akcjonariuszem strategicznym Kredyt Banku została belgijska bankowo-ubezpieczeniowa Grupa KBC (85,53% udziału w kapitale akcyjnym).
Jesteśmy uniwersalnym bankiem, oferującym najwyższej jakości usługi różnym grupom klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań finansowych przedsiębiorstwom. Nasze produkty i usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań klientów, wykorzystując często doświadczenie i know-how spółek z grupy KBC w Polsce i za granicą.
Ogromnym potencjałem Kredyt Banku są ludzie – wysokiej klasy specjaliści, którzy czuwają nad profesjonalną obsługą klientów i doradzają indywidualne rozwiązania w zarządzaniu finansami na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.
Dzięki rozbudowanej sieci placówek i bankomatów oraz systemom bankowości elektronicznej umożliwiamy klientom wygodny i uniwersalny dostęp do swoich usług.
Od lat cieszymy się zaufaniem tysięcy klientów, co pomaga nam stale umacniać pozycję na polskim rynku finansowym.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Centrum Konferencji i Rekreacji GEOVITA w Płotkach Piła-Płotki, 64-920 PIŁA


Piła

Współorganizator

Partner

Patron Medialny