ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - TORUŃ

ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - TORUŃ

ZARZĄDZANIE NALEŻNOŚCIAMI W FIRMIE - TORUŃ
 / 16 listopada 2011 / Toruń

Cel

Ostatnie badania zrealizowane wśród laureatów konkursu „Gazele Biznesu” pokazują, że jednym z głównych i najważniejszych czynników powstrzymujących rozwój firm są zatory płatnicze. Niestety z roku na rok, problem ten dotyka coraz większej liczby przedsiębiorstw. Dla wielu z nich zachwianie, a następnie luka w bieżącym finansowaniu prowadzi do upadłości.

W trakcie tego spotkania będą mieli Państwo doskonałą okazję, aby:

  • dowiedzieć się jak szybko i skutecznie zminimalizować ryzyko wynikające ze współpracy z niewypłacalnym kontrahentem
  • zidentyfikować potencjalne przyczyny utraty płynności finansowej
  • poznać użyteczne instrumenty do zarządzania należnościami
  • na bazie przykładów dowiedzieć się, jak pokonać problem zatorów płatniczych i dobrać właściwy sposób finansowania swojej działalności

Interaktywna formuła seminarium, wsparta przykładami z życia, dostarczy dawkę wiedzy i rozwiązań, które będziecie Państwo mogli wykorzystać w codziennym, efektywnym, zarządzaniu płynnością.

Obok prelekcji przewidujemy również dyskusję panelową z udziałem ekspertów. W każdym momencie, w trakcie której można która pozwoli na zadawanie nurtujących pytań i interakcję z prowadzącymi.

Zaproszenie do udziału w seminariach kierujemy do kadry zarządzającej firmami w sektora MŚP, a w szczególności do:

  • Właścicieli
  • Prezesów i Członków Zarządów
  • Dyrektorów Zarządzających
  • Dyrektorów i Kierowników Finansowych
  • Kontrolerów Finansowych
  • Głównych Księgowych
  • Księgowych

AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCY

pierwszy ogólnopolski program dla przedsiębiorców, poświęcony tematyce:

  • praktycznych metod budowania wartości firmy
  • skutecznego zarządzania ryzykiem
  • tworzenia strategii firmy
  • zarządzania personelem i podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa

Program tworzą organizowane cyklicznie, w wielu miastach na terenie Polski, seminaria, które są okazją do zdobycia nowej wiedzy, osobistego zadawania pytań ekspertom oraz dają możliwość wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami.

Celem programu jest dostarczenie wiedzy i narzędzi, które pozwalają uzyskiwać przewagę konkurencyjną, rosnąć i zwiększać skalę biznesu szybciej i skuteczniej od innych.


Zapraszam do udziału w seminarium:
Aleksandra Zygarska - Project Manager

Szczegółowe informacje:

Tel.: +48 22 333 98 03
Faks: +48 22 333 97 78
Email: a.zygarska@pb.pl


O Współorganizatorach:


Kredyt Bank S.A. założony w 1990 roku jako jeden z pierwszych prywatnych banków w Polsce, to instytucja, która łączy innowacyjność z tradycją solidnej bankowości. Od 1994 spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W 2001 roku akcjonariuszem strategicznym Kredyt Banku została belgijska bankowo-ubezpieczeniowa Grupa KBC (85,53% udziału w kapitale akcyjnym).
Jesteśmy uniwersalnym bankiem, oferującym najwyższej jakości usługi różnym grupom klientów. Specjalizujemy się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań finansowych przedsiębiorstwom. Nasze produkty i usługi dostosowujemy do potrzeb i wymagań klientów, wykorzystując często doświadczenie i know-how spółek z grupy KBC w Polsce i za granicą.
Ogromnym potencjałem Kredyt Banku są ludzie – wysokiej klasy specjaliści, którzy czuwają nad profesjonalną obsługą klientów i doradzają indywidualne rozwiązania w zarządzaniu finansami na każdym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.
Dzięki rozbudowanej sieci placówek i bankomatów oraz systemom bankowości elektronicznej umożliwiamy klientom wygodny i uniwersalny dostęp do swoich usług.
Od lat cieszymy się zaufaniem tysięcy klientów, co pomaga nam stale umacniać pozycję na polskim rynku finansowym.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Centrum Konferencyjne Biznes Park, ul. Grudziądzka 110/114


Toruń

Współorganizator

Partner

Patron Medialny