Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

30 ‑ 31 stycznia 2018 / Warszawa, Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)

Zarządzanie reklamacjami
 / 30 ‑ 31 stycznia 2018 / Warszawa

Cel

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję praktycznych warsztatów "Zarządzanie reklamacjami", które odbędą się 30-31 stycznia 2018 r., w Warszawie.

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta.
Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta
i możliwością złożenia reklamacji.

Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich
nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z
usług danej firmy. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy
na wiele lat.

Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie
danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!
Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu
decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

Do zobaczenia podczas warsztatów!

Aldona Mlonek
Project Manager


Zapewniamy uczestnikom warsztatu bezpłatny parking na terenie hotelu.


W programie dowiesz się m.in.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
  • Jakie są najczęstsze błędy w formułowaniu klauzul umownych oraz jakie są wzorce umów uznane za niedozwolone
  • Jak redagować odpowiedzi na reklamacje, aby interpretacja klienta była właściwa
  • W jaki sposób zarządzać emocjami i trudnymi sytuacjami w rozmowie reklamacyjnej


Kto powinien wziąć udział?
Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:

  • reklamacji,
  • jakości,
  • serwisu,
  • obsługi klienta;
  • e-BOK

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Novotel Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa)


Warszawa

Patron

Patron Medialny