Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

3 ‑ 4 lipca 2018 / Warszawa, Hotel Novotel Airport

Zarządzanie reklamacjami
 / 3 ‑ 4 lipca 2018 / Warszawa

Cel

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję praktycznych warsztatów „Zarządzanie reklamacjami”, które odbędą się 3-4 lipca 2018 r., w Warszawie.

Coraz większa świadomość swoich praw wśród konsumentów powoduje, że poziom obsługi klienta stale wzrasta. Mimo wysokiej jakości produktów i usług, firmy muszą liczyć się z możliwością niezadowolenia ze strony klienta i możliwością złożenia reklamacji.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.
Jeśli reklamacja nie zostanie sprawnie rozwiązana spowoduje rosnące niezadowolenie konsumenta, a także rezygnację z usług danej firmy.

Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Profesjonalne załatwienie reklamacji jest czynnikiem decydującym o jego zadowoleniu, dzięki któremu postrzeganie danej marki może znacznie wzrosnąć i zaskarbić firmie zaufanie lojalnych klientów!
Warsztaty będą okazją do znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania pojawiające się przy codziennym podejmowaniu decyzji oraz przy opracowywaniu długofalowej strategii i współpracy z klientami.

Z programu dowiesz się m.in.:

  • Jak powinien wyglądać idealny proces rozwiązywania reklamacji
  • Jakie są najczęstsze błędy w formułowaniu klauzul umownych oraz jakie są wzorce umów uznane za niedozwolone
  • Jak zrozumieć i poprawnie zareagować na negatywne emocje klienta
  • Jak ważna jest efektywna komunikacja, aby pracę z klientem dostosować do typu osobowości i sytuacji
  • Czym różnią się potrzeby Klienta i potrzeby Organizacji w kontekście reklamacji
  • Jak rozpoznać typ klienta i przekazywać trudne informacje
  • Jak sobie z nimi radzić z nieprzyjemnymi emocjami i stresem


Serdecznie zapraszam na praktyczne warsztaty, pełne inspiracji i ciekawych rozwiązań.



Kto powinien wziąć udział?

Osoby zainteresowane profesjonalną obsługą reklamacji, m.in. pracownicy i kierownictwo działów:
» reklamacji,
» jakości,
» serwisu,
» obsługi klienta;
» e-BOK.



Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Aldona Mlonek
Aldona Mlonek

Project Manager

Miejsce

Hotel Novotel Airport

ul. 1 Sierpnia 1
Warszawa

Patron Medialny