Zarządzanie reklamacjami w FMCG

3 ‑ 4 grudnia 2013 / Warszawa, Siedziba Pulsu Biznesu

Zarządzanie reklamacjami w FMCG
 / 3 ‑ 4 grudnia 2013 / Warszawa

Cel

Zarządzanie procesem reklamacji w branży FMCG nie jest łatwym zadaniem. Jednakowoż jest to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy, ale też umiejętnego zarządzania relacjami z klientem. Szybkie i efektywne obsłużenie reklamacji jest czynnikiem decydującym o zadowoleniu i utrzymaniu lojalności klienta.

Jak zatem usprawnić proces reklamacji i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? W jakie narzędzia powinniśmy wyposażyć naszych pracowników, by mogli w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji przyjąć i rozpatrzeć reklamację, tak aby zadowolić klienta.

Przyjdź i wraz z najlepszymi ekspertami odkryj wszystkie aspekty prawne reklamacji żywnościowych, dowiedz się jak przygotować siebie i pracowników do potencjalnych reklamacji i przekonaj się, że efektywne rozpatrzenie reklamacji może być Twoją najważniejszą wizytówką na rynku!

W warsztacie m.in.:

  • Kompendium wiedzy reklamacji w branży FMCG
  • Online Dispute Resolution, czyli najnowsze ułatwienia dla sprzedawców i klientów
  • Prawo i zarządzanie ludźmi w procesie reklamacji
  • Możliwe sposoby przestrzegania się przed negatywnymi skutkami reklamacji żywnościowych
  • Narzędzia potrzebne pracownikom do efektywnego przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
  • Istota edukacji pracowników oraz klientów z zakresu regulacji prawnych w dziedzinie reklamacji

Warsztat skierowany jest do:

  • sieci handlowych
  • sklepów sieciowych
  • sklepów franczyzowych z branży FMCG
  • sektora HoReCa

Kto powinien wziąć udział:

  • pracownicy i kierownictwo działów: reklamacji, jakości oraz serwisu,
  • osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta oraz w Contact Center,
  • rzecznicy klienta i rzecznicy konsumenta,
  • osoby odpowiedzialne za komunikację z klientem,
  • wszyscy, którzy chcą doskonalić zagadnienia z zakresu obsługi reklamacji oraz obsługi klienta.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w warsztacie!

Anna Tyra- Project Manager

Magdalena Marczak - Junior Project Manager

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Opiekun merytoryczny

Magdalena Marczak

Project Manager

Miejsce

Siedziba Pulsu Biznesu


Warszawa

Patron Medialny