Zmiany w reklamie i promocji wprowadzane nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji

Zmiany w reklamie i promocji wprowadzane nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji

26 ‑ 27 maja 2011 / Warszawa, Hotel Polonia Palace

Zmiany w reklamie i promocji wprowadzane nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji
 / 26 ‑ 27 maja 2011 / Warszawa

Cel

W programie m.in.:

  • Nowe definicje przekazu handlowego oraz nowe limity czasu reklamowego – co zmieni się z perspektywy marketerów i mediów
  • Zmiany w zasadach lokowania produktu (product placement) oraz lokowania tematu w audycjach
  • Jak nowelizacja wpłynie na promocję i dochody rynku reklamowego w Video-on-Demand
  • Jaki przekaz handlowy będzie można kierować do nieletnich w świetle nowych regulacji
  • Nowelizacja ustawy medialnej a implementacja dyrektywy audiowizualnej – dylematy związane z dostosowaniem prawa

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Nowelizacja ustawy medialnej wdraża do polskiego prawa przepisy unijnej dyrektywy audiowizualnej. Naczelną zasadą dyrektywy jest wprowadzenie minimum regulacji a tego nie można powiedzieć o ustawie która jest w polskim parlamencie. O kontrowersjach wokół ustawy powie Mec. Dominik Skoczek z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • Podczas warsztatów praktycy wyjaśnią nowe definicje przekazu handlowego oraz przedstawią zmiany w zakresie limitów czasu reklamowego
  • Przedstawicielez Kancelarii Prawnej BIRD&BIRD zaprezentują dopuszczalne formy sponsorowania audycji oraz nowe regulacje w zakresie przekazu handlowego do nieletnich.
  • Nowela wprowadza zmiany w zakresie zasad lokowania produktów i tematów w audycjach oraz reklamy w serwisach wideo. O tych kwestiach powie Xawery Konarski z Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
  • Dyrektor Departamentu Reklamy z KRRiT przedstawi nowe kompetencje regulatora w zakresie kontroli reklamy, sponsoringu, audiowizualnego przekazu handlowego oraz autopromocji.
  • Dyrektor Generalny, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy powie jak branża powinna się samoregulować w obliczu nadchodzących zmian.

Do udziału w Warsztatach zapraszamy:

Firmy, które reklamują się w TV oraz VoD, a w szczególności:

  • Dyrektorów działów marketingu
  • Dyrektorów ds. strategii
  • Brand, Product managerów
  • Prawników wewnętrznych

Domy mediowe

Agencje marketingowe i reklamowe

Nadawców TV, a w szczególności:

  • Prawników wewnętrznych
  • Działu Reklamy, Działu Handlowego
  • Działu programowego

Dostawców VoD

Operatorów sieci kablowych

Kancelarie prawne

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

Zapraszam do udziału w warsztatach
Aneta Stępniak - Project Manager

Szczegółowe informacje:
tel. +48 22 333 97 77
fax +48 22 333 97 78
e-mail: info@informedia-polska.pl

Zapraszamy do współpracy w zakresie Promocji, Reklamy, Sponsoringu:

Dział Sponsoringu
tel. +48 22 333 97 87
fax +48 22 333 97 78
e-mail: sponsoring@informedia-polska.pl

Kontakt

Sprzedaż, współpraca

Miejsce

Hotel Polonia Palace


Warszawa

Patron Medialny