Konkurs dla sprzedawców

RAF
opublikowano: 17-11-2008, 00:00

Od 17 listopada można zgłaszać kandydatów do nagrody dla najlepszego w Polsce sprzedawcy.

Od 17 listopada można zgłaszać kandydatów do nagrody dla najlepszego w Polsce sprzedawcy.

Organizowany pierwszy raz Polish National Sales Awards (PNSA) jest rodzimą edycją konkursu National Sales Awards, który od 1996 r. odbywa się w Wielkiej Brytanii. Jego celem jest budowanie profesjonalnych standardów sprzedaży popartych wymiernym sukcesem rynkowym i innowacyjnością działań rynkowych. W konkursie mogą wziąć udział pracownicy działów sprzedaży firm dowolnej wielkości i branży.

Jury przyzna nagrody w ośmiu kategoriach: zespół sprzedaży roku, trener sprzedaży roku, debiut roku w sprzedaży, menedżer ds. sprzedaży roku, innowacje w dziedzinie sprzedaży, sprzedawca roku, lider sprzedaży roku i sprzedawca roku — sprzedaż bezpośrednia. Szczegółowe informacje o konkursie i formularze zgłoszeniowe podaje strona www.pnsa.pl.

Pomysłodawczynią polskiej edycji konkursu jest Elżbieta Pełka, właścicielka Agencji Reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services. Do współpracy pozyskała dr. Chahida Fouraliego, szefa The Marketing and Sales Standards Setting Body (MSSSB), i Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelny branżowego magazynu "Brief".

Patronat honorowy nad konkursem objęła British Polish Chamber of Commerce, a patronami medialnymi są: "Brief", "Puls Biznesu" i "Harvard Business Review Polska". Patroni instytucjonalni to: The Chartered Institute of Marketing (CIM), MSSSB, PKPP Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, marszałek województwa mazowieckiego Adam Struzik i Agencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Ser- vices.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu