Kontri stawia na Internet

KA
opublikowano: 30-09-2009, 00:00

Spółka Kontri, dystrybutor bielizny, wybrała Empathy Interactive na wykonawcę platformy B2B zintegrowanej z systemem ERP Comarch Altum. Odbiorcy produktów spółki Kontri otrzymają dzięki temu internetowy dostęp do aktualizowanej na bieżąco oferty dystrybutora wraz z informacjami o dostępności produktów, statusach zamówień i rozliczeń dotychczasowych transakcji. Dodatkowo, podmiotom zainteresowanym współpracą z Kontri będzie udostępniana aplikacja gotowego sklepu internetowego. Sklep automatycznie będzie pobierać dane o produktach z bazy danych dystrybutora, który zajmuje się m.in. obsługą zamówień i wysyłką towaru.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane