Kontrole ws. wprowadzania do obiegu fałszywych banknotów w sklepach sieci Biedronka

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 21-11-2005, 12:28

Inspektorzy Państwowej Inspekcji Pracy kontrolują, czy w sklepach sieci Biedronka dochodzi do wprowadzania do obiegu fałszywych banknotów - poinformowała PAP w poniedziałek rzeczniczka Głównego Inspektoratu Pracy, Danuta Samitowska.

Inspektorzy Państwowej Inspekcji Pracy kontrolują, czy w sklepach sieci Biedronka dochodzi do wprowadzania do obiegu fałszywych banknotów - poinformowała PAP w poniedziałek rzeczniczka Głównego Inspektoratu Pracy, Danuta Samitowska.

    Inspektorzy prowadzą kontrole na polecenie Głównego Inspektora Pracy Anny Hintz, wydane po publikacji "Rzeczpospolitej". Gazeta w ubiegłym tygodniu napisała, powołując się na anonimowych pracowników Biedronki z Warszawy i Nowego Dworu Mazowieckiego, że kasjerzy wydają klientom resztę fałszywymi banknotami. W ten sposób pozbywać się mają falsyfikatów, które wcześniej trafiły w ich ręce. Według relacji jednego z kasjerów, to kierownik sklepu polecił wydawać resztę fałszywymi banknotami. Według gazety, kierownicy mieli również potrącać pracownikom z pensji wartość nominalną fałszywek.

    "Okręgowi inspektorzy pracy podczas wszystkich prowadzonych kontroli w placówkach handlowych zwracają szczególną uwagę na takie przypadki" - powiedziała Samitowska.

    Dodała, że nie są to specjalne działania, lecz odbywają się one w ramach zwykłych kontroli PIP. "Do tej pory jednak nie sprawdzaliśmy sklepów pod tym kątem, ponieważ nie mieliśmy takich sygnałów, mimo że zachęcamy pracowników, by zgłaszali nam wszelkie nieprawidłowości i zapewniamy im pełną anonimowość" - powiedziała Samitowska.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane