Koszule podlansują się w sieci

KA
opublikowano: 13-01-2010, 00:00

Agencja interaktywna OS3 Multimedia będzie odpowiadała za działania w internecie marki Charles Quatre Demi z portfolio Distritex. W ramach współpracy z producentem koszul szytych na miarę będzie realizowała długookresową internetową strategię komunikacji marki w Anglii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech. Pierwszy etap zakłada stworzenie serwisu e-commerce umożliwiającego zaprojektowanie i zamówienie koszuli. Za pomocą rozbudowanego konfiguratora użytkownik będzie mógł zaplanować każdy element koszuli. Wysoki stopień personalizacji pozwoli klientowi tworzyć online, wizualizować, a następnie zamówić produkt, jakiego potrzebuje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane