KPT zaprasza aktywnych i przedsiębiorczych

  • DI
opublikowano: 04-04-2019, 22:00

Warsztaty, szkolenia, networking — to tylko niektóre wydarzenia, jakie w najbliższym czasie organizuje Krakowski Park Technologiczny.

Specjalna strefa ekonomiczna obejmująca gród Kraka poszerza ofertę spotkań dotyczących biznesu. W najbliższych tygodniach w Krakowskim Parku Technologicznym (KPT) odbędzie się kilka interesujących wydarzeń tego typu. 10 kwietnia to dzień najbliższego spotkania inicjatywy „Kraków Network”. Jej celem jest rozwój silnej grupy biznesowej złożonej z reprezentantów branży turystycznej.

Działania „Kraków Network” mają wpłynąćna zwiększenie liczby wydarzeń biznesowych realizowanych w stolicy Małopolski. Inicjatywa to również platforma wymiany doświadczeń, wiedzy i dobrych praktyk między uczestnikami spotkań. Wydarzenie ma formę networkingu. Natomiast 11 kwietnia w ramach „Brain Hours w pigułce” w KPT odbędzie się szkolenie „Błędy w analizie danych, które mogą Cię słono kosztować. Również dosłownie”.

Organizatorzy zapowiadają je jako „energetyczny, merytoryczny speech” specjalnego gościa — Janiny Daily, eksperta w dziedzinie marketingu, statystyki i social mediów. Szkolenie jest bezpłatne. Dwa tygodnie później, 25 kwietnia, KPT organizuje warsztaty „Startup Grind:

Pozytywna strona porażki, czyli lekcje wyciągnięte z upadku”. Podczas nich będzie mowa o przedsiębiorcach i wizjonerach, którzy przeżywali olbrzymie porażki i rozczarowania, które jednak potrafili później wykorzystać do zbudowania swojego sukcesu. Wydarzenie jest biletowane. Natomiast 26 i 27 kwietnia odbędą się warsztaty „Technologie w grach”.

To pierwsze zajęcia nowego sezonu Digital Dragons Academy — cyklu prelekcji prowadzonych przez specjalistów z branży gier. Najbliższe zajęcia przeznaczone są dla studentów i osób zainteresowanych podjęciem pracy w tym sektorze, a także doświadczonych twórców chcących pogłębić i usystematyzować wiedzę z tej dziedziny.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane