KPWiG zatwierdziła prospekt Toora Poland

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 21-11-2005, 20:13

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG) zatwierdziła w trybie obiegowym prospekt emisyjny producenta komponentów samochodowych i felg spółki Toora Poland SA - poinformowała KPWiG w poniedziałkowym komunikacie. Prospektem emisyjnym objętych jest 13,5 mln akcji serii A, 7,28 mln akcji serii B, 831 tys. 198 akcji serii C oraz 7,28 mln praw do akcji serii B.

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG) zatwierdziła w trybie obiegowym prospekt emisyjny producenta komponentów samochodowych i felg spółki Toora Poland SA - poinformowała KPWiG w poniedziałkowym komunikacie. Prospektem emisyjnym objętych jest 13,5 mln akcji serii A, 7,28 mln akcji serii B, 831 tys. 198 akcji serii C oraz 7,28 mln praw do akcji serii B.

Toora zamierza przeprowadzić ofertę publiczną, która obejmować będzie 7,28 mln akcji serii B, do końca 2005 roku. Akcje spółki oferować będzie CDM Pekao.

Jak poinformowała Toora w komunikacie, środki pozyskane z emisji spółka chce przeznaczyć na kontynuowanie programu inwestycyjnego w segmencie produkcji aluminiowych komponentów samochodowych i felg.

"Do końca 2007 roku spółka planuje przeprowadzić projekty inwestycyjne o wartości ponad 110 mln zł (m.in. wzrost mocy produkcyjnych, poszerzenie gamy oferowanych produktów, rozwój działu badawczo-szkoleniowego)" - podała spółka.

Emisja akcji serii C ma zostać przeznaczona na program motywacyjny, który będzie realizowany w spółce do roku 2008.

Po przeprowadzeniu oferty publicznej w rękach nowych inwestorów może znaleźć się do 35 proc. wszystkich akcji.

W 2004 roku zysk netto firmy wyniósł 15,2 mln zł, a przychody 143,9 mln zł. W pierwszym półroczu 2005 roku zysk netto wyniósł 5,8 mln zł, a przychody 92,8 mln zł.

Toora Poland jest producentem aluminiowych komponentów samochodowych i felg (ok. 80 proc. przychodów grupy) oraz aluminiowych grzejników centralnego ogrzewania (ok. 13,4 proc. przychodów). Obecnie 100 proc. akcji Toora Poland należy do włoskiej grupy Toora.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane