120 nowych oddziałów do połowy 2008 roku zamierza otworzyć Kredyt Bank. W poniedziałek w Zabrzu otwarto pierwszy z nich. Do końca tego roku ma ich powstać jeszcze 40, potem kolejnych 80 w ciągu dwóch lat - najwięcej na Górnym Śląsku, Pomorzu i w Małopolsce.
120 nowych oddziałów do połowy 2008 roku zamierza otworzyć Kredyt Bank. W poniedziałek w Zabrzu otwarto pierwszy z nich. Do końca tego roku ma ich powstać jeszcze 40, potem kolejnych 80 w ciągu dwóch lat - najwięcej na Górnym Śląsku, Pomorzu i w Małopolsce.
Jak powiedziała PAP dyrektor regionalnego centrum detalicznego banku w Katowicach, Maria Jurczyńska, firma zamierza zwrócić się w ten sposób do klientów detalicznych o średnich i wyższych dochodach oraz małych i średnich firm.
Dodała, że otwieraniu nowych placówek będą towarzyszyć akcje promocyjne, m.in. niskie oprocentowanie limitu zadłużenia na kontach osobistych oraz - dla osób otwierających konto i zakładających lokaty - filmy i odtwarzacze DVD.
Wszystkie nowe oddziały zostaną zaaranżowane i zorganizowane według jednolitego wzoru opracowanego przez specjalistów inwestora strategicznego Kredyt Banku - belgijskiego banku KBC.
Nowe placówki mają oferować wszystkie produkty i usługi z oferty banku - będą pełnić funkcję tzw. "sklepów finansowych". Kredyt Bank będzie oferował w nich nie tylko produkty własne, ale też całej grupy finansowej - również ubezpieczenia sprzedawane przez agentów spółki ubezpieczeniowej Warta i fundusze inwestycyjne KBC TFI.
Obsada nowych oddziałów ma wynosić od 4 do 6 osób. Na początku będą to dotychczasowi pracownicy banku, przesuwani w ramach reorganizacji z innych placówek. Jurczyńska nie wykluczyła, że w przyszłości konieczne okaże się zatrudnienie - do obsługi kolejnych powstających punktów - nowych pracowników.
Choć Jurczyńska nie chciała podać, jakie środki zarząd banku przeznaczył na rozwój sieci placówek, poinformowała, że zaplanowany zwrot nakładów poniesionych na każdą z nich powinien nastąpić po ok. 3-4 latach ich funkcjonowania.
Nowe oddziały Kredyt Banku uzupełnią istniejącą już sieć 333 placówek i 2 tys. bankomatów w całym kraju. Strategicznym inwestorem banku jest belgijska bankowo-ubezpieczeniowa Grupa KBC, posiadająca 85,53 proc. udziałów w jego kapitale akcyjnym.
© ℗
Podpis: Polska Agencja Prasowa SA