Król product placementu

TR
opublikowano: 05-06-2013, 00:00

„Człowiek ze stali”, najnowsza opowieść o przygodach Supermana, będzie największym komercyjnym przedsięwzięciem w historii Hollywood.

Blisko 100 reklamodawców za ulokowanie swoich produktów zapłaciło producentowi 160 mln USD. Taka liczba partnerów biznesowych przykrywa dotychczasowego rekordzistę — animowaną produkcję „The Lorax”. Ekranizacja jednej z najpiękniejszych bajek Dr Seussa, wyprodukowana w 2012 r. przez Universal Studio, zgromadziła 70 reklamodawców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: TR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy