Kryzys hamuje brytyjską reklamę

RB, Presserwis
opublikowano: 09-01-2009, 00:00

Wartość brytyjskiego rynku reklamy może spaść w styczniu o 20 proc. (r/r) — ostrzega dziennik "The Guardian", powołując się na źródła w domach mediowych. Najbardziej optymistyczne prognozy zakładają spadek o 12 proc., jednak nie brakuje opinii, że prawdopodobnie będzie on większy. Gazeta szacuje, że spadek nakładów na reklamę telewizyjną w I kw. wyniesie 12-15 proc. Czarno rysuje się również przyszłość brytyjskiej prasy. Zdaniem analityków, w wyniku spodziewanego spadku wydatków na reklamę spośród 1300 krajowych i regionalnych tytułów prasowych do końca roku z rynku zniknie ponad 300.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB, Presserwis

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane