Kryzys przetrzebił rynek handlowy

WIS
12-03-2010, 11:51

Z danych Nielsena wynika, że w 2009 r. liczba sklepów w Polsce skurczyła się aż o blisko 10 tys.!

Z najnowszego raportu firmy Nielsen, która bada rynek dóbr szybkozbywalnych, wynika, że ubiegły rok był kolejnym okresem drastycznego spadku liczby sklepów w Polsce. Zmniejszyła się bowiem ze 161,8 tys. do 152,2 tys.

Największymi wygranymi na rynku handlowym były sieci dyskontów i drogerii sieciowych, które zanotowały duże przyrosty - zarówno liczby sklepów, jak i obrotów. Największymi przegranymi są tradycyjne sklepy spożywcze i spożywczo-przemysłowe. Ich liczba spadła z 98 do 91 tys.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Handel / Kryzys przetrzebił rynek handlowy